Een hele goede dag allemaal.
Ik ben op zoek naar een nieuwe geluidset.
Hoeveel man:
Het moet voor ongeveer 350 a 400 man zijn.
Soort muziek:
De muziek die er mee gedraaid moet worden is allerlei soorten.
Het budget:
Ik heb een budget van ongeveer 5000 euro.
Dat zou dan inclusief versterkers moeten zijn.
Als het iets meer is, dan is dat waarschijnlijk geen probleem. Maar niet 1000 euro meer.
Wat had ik zelf in gedachten?:
SET 1:
Compleet hoorngeladen MA systeem, 6kw
Set bestaande uit:
> 2 x MA-912
> 4 x MA-818
Prijs: €3,499.00 Exclusief VERSTERKERS.(welke dat zouden moeten worden weet ik niet)
SET 2:
DAP SOUNDMATE SET THREE:
4 bass units and 2 top units
Prijs: € 3495,00 Exclusief VERSTERKERS.(welke dat zouden moeten worden weet ik niet)
Als iemand een andere set weet of een betere dan hoor ik dat graag. Ook hoor ik graag advies over deze sets. Ook hoor ik graag welke versterkers ik er het beste bij kan nemen.
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven. Als dat niet zo is dan hoor ik dat graag en geef ik het aan jullie(mits ik het weet natuurlijk
)
Met vriendelijke groet,
Remon
Ik ben op zoek naar een nieuwe geluidset.
Hoeveel man:
Het moet voor ongeveer 350 a 400 man zijn.
Soort muziek:
De muziek die er mee gedraaid moet worden is allerlei soorten.
Het budget:
Ik heb een budget van ongeveer 5000 euro.
Dat zou dan inclusief versterkers moeten zijn.
Als het iets meer is, dan is dat waarschijnlijk geen probleem. Maar niet 1000 euro meer.
Wat had ik zelf in gedachten?:
SET 1:
Compleet hoorngeladen MA systeem, 6kw
Set bestaande uit:
> 2 x MA-912
> 4 x MA-818
Prijs: €3,499.00 Exclusief VERSTERKERS.(welke dat zouden moeten worden weet ik niet)
SET 2:
DAP SOUNDMATE SET THREE:
4 bass units and 2 top units
Prijs: € 3495,00 Exclusief VERSTERKERS.(welke dat zouden moeten worden weet ik niet)
Als iemand een andere set weet of een betere dan hoor ik dat graag. Ook hoor ik graag advies over deze sets. Ook hoor ik graag welke versterkers ik er het beste bij kan nemen.
Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven. Als dat niet zo is dan hoor ik dat graag en geef ik het aan jullie(mits ik het weet natuurlijk
)Met vriendelijke groet,
Remon

Comment