Denon DN-D6000

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ.T
    • Nov 2002
    • 1502

    #31
    En anders even een paar keer 'tappen'.
    BPM op de pioneer spelers is wonderbaarlijk goed.
    We're ready to party, are you?

    Comment

    • pilot
      • Nov 2003
      • 267

      #32
      Van het weekend even met de 6000 geklooid samen met een verkoper maar deze heeft nog een aardige functie een naadloze echo loop,dit klinkt echt goed.Verder slikt hij ook mp3's waarbij alles gewoon blijft werken.
      Maar ja ik ben dan ook denon fan
      master-qsc en de rest

      Comment

      • DJ Eduardo
        • Jan 2004
        • 12

        #33
        hmm...goed te horen..

        Ik heb 2 specifieke vragen, waar ik hoop dat iemand een antwoord op heeft..

        1. over de auto BPM counter:
        Hoe is ie t.o.v. Pioneer?
        - HOe exact en snel is ie?
        - Wat doet ie bij het verschuiven van de pitch fader?
        Er zijn spelers als BV de CMX-5000 die echt opnieuw gaan meten en dat duurt een paar seconden.
        Maar anderen meten niet opnieuw , maar 'rekenen'door, zoals bv de CMX-3000..

        2. Bijstellen loops, werkt dat prettig/ exact ?
        Ik lees in de gebruiksaanwijzing dat je nu ( net als pioneer) deze real-time kunt bijstellen..( button'B-TRim', vervolgens met jog wheel draaien en 'A1'of A2' drukken)

        Comment

        • DJ Eduardo
          • Jan 2004
          • 12

          #34

          Lees veel of andere fora over deze speler..
          En kom een niet zo'n fraaie eigenschap tegen.
          De speler schijnt seconden aan vertraging te hebben op bepaalde gebieden...

          citaat:
          There are a few seconds of delay from you hit play or cue in search-mode til the repeating sound starts.
          If you press cue and after that wind the jog-dial to the left to set a new cue-point before the stored cue-point, there is a delay of a few seconds.
          zie volledige review:


          Dit is natuurlijk onacceptabel!

          Is er iemand hier dit dit kan bevestigen of ontkennen?

          Comment

          • DJ Eduardo
            • Jan 2004
            • 12

            #35
            Mijn review op:

            ( site laadt traaag)

            Comment

            • LodeS
              • Jan 2005
              • 45

              #36
              De meeste functies die de 6000 heeft zitten ook wel op de 2600, alleen daar zitten ze een beetje verstopt achter menutjes e.d.

              En ik las dat der een paar mensen met de CMX-5000 draaien, dan zou ik echt zo snel mogelijk op de D6000 overgaan, of je moet die hard plastic knoppen van die Pio natuurlijk fijn vinden..

              Comment

              • DJ Eduardo
                • Jan 2004
                • 12

                #37
                citaat: De meeste functies die de 6000 heeft zitten ook wel op de 2600, alleen daar zitten ze een beetje verstopt achter menutjes e.d.
                sommige functies heeft de 2600 en inderdaad zijn ze op de 6000 beter bereikbaar. Toch heeft ie veel extra:
                - Effectors( werken vele malen beter en daardoor niet vergelijkbaar)
                - Echo Loop
                - Bpm Counter
                - Mp3 ondersteuning
                - reverse
                - Next Track
                - Loop TRim( real time bijstellen loops)
                - 100% pitch
                - CDRW ondersteuning
                - Vele malen betere master tempo.


                citaat:En ik las dat der een paar mensen met de CMX-5000 draaien, dan zou ik echt zo snel mogelijk op de D6000 overgaan, of je moet die hard plastic knoppen van die Pio natuurlijk fijn vinden..
                Naar boven
                Yep.Ik draai er al jaren mee.
                Ik vind het een zeer fijn apparaat
                Vooral omdat ie zeer, zeer betrouwbaar is.
                HIj heeft nog nooit (!) een cd niet geaccepteerd
                Verder werken alle functies perfect en meteen.

                Comment

                • DJ Eduardo
                  • Jan 2004
                  • 12

                  #38
                  Mijn review is geupdated. herrinnerde me ineens weer allerlei ( helaas negatieve ) dingen..
                  Rode tekst is nieuw..

                  Comment

                  • Victor
                    • Aug 2000
                    • 54

                    #39
                    citaat:Geplaatst door DJ Eduardo
                    Verder werken alle functies perfect en meteen.
                    O ja? De laatste keer dat ik een CMX5000 probeerde werkte de auto-mix functie anders voor geen meter. Een waardeloze functie. En verder zitten er weinig bijzondere functies op (seamless loop en mastertempo werken goed, zoals op ieder andere Pioneer en Denon en daar houdt het dan wel zo'n beetje mee op).
                    Groeten,
                    Victor Noordland

                    Comment

                    • DJ Eduardo
                      • Jan 2004
                      • 12

                      #40
                      De Auto-mIX op de CMX-5000 is inderdaad een flop.
                      Daarin ga ik met je mee.
                      IK snap ook niet hoe ze dat ooit bedacht hebben.
                      De BPM wordt nl pas aangepast nádat je track 2 instart.
                      Te laat dus.

                      Verder kan de speler inderdaadniet veel bijzonders.
                      Daarom wil ik ook de DN-D6000. Ik mis veel.

                      De kracht van de speler is echter dat wát ie kan altijd perfect gaat. Geen vertragingen o.i.d.
                      HIj laat je nooit in de steek.


                      Verder is de kwaliteit van de MAstertempo vele, vele malen beter dan de denons ( 2500/2100/2600 etc)
                      Maar Zoals gezegd: de 6000 is daarin veel beter

                      Comment

                      • DJ Eduardo
                        • Jan 2004
                        • 12

                        #41

                        Omdat Denon zelf nog steeds niet komt met een fatsoelijke demo video heb ik het maar gedaan..
                        Alle functies zijn te zien.

                        Comment

                        • Speakertje
                          • Mar 2005
                          • 462

                          #42
                          Heren,

                          We zijn ondertussen een dik jaar verder en nu rest mij de volgende vraag.

                          Zijn jullie nog steeds zo tevreden over de DN-D6000 ?
                          Hoe zijn de ervaringen?
                          Issie echt zo betrouwbaar zoals omschreven?
                          De kleine afwijking van de BPM is die misschien verbeterd door Denon?

                          Ik stel deze vragen omdat ik zelf ook de DN-D6000 in overweging tot aanschaf heb.
                          M.v.g. Sander
                          Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                          Nieuw SB122 en Dynacord S1200

                          Comment

                          • eddie
                            • Nov 2004
                            • 169

                            #43
                            hallo, of hij hier in belgie echt leverbaar is weet ik niet, maar ik heb een prijslijst van mijn winkelier gekregen 889.7€ inc bij ons dus 21%, bij julie dus
                            normaal nog net iets goedkoper. opgelet dit is wel geen partikulier prijs
                            mvg eddie

                            Comment

                            • Speakertje
                              • Mar 2005
                              • 462

                              #44
                              Hij is hiet in NL voor € 870,- te verkrijgen, maar dat terzijde.

                              Hoe zijn de ervaringen over het algemeen ??
                              M.v.g. Sander
                              Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                              Nieuw SB122 en Dynacord S1200

                              Comment

                              • Jason_
                                • Jun 2006
                                • 98

                                #45
                                Originally posted by Speakertje
                                Hij is hiet in NL voor € 870,- te verkrijgen, maar dat terzijde.

                                Hoe zijn de ervaringen over het algemeen ??
                                Ik ben van plan deze speler te kopen en ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen...
                                Einde bericht.

                                Comment

                                Working...