Muziek cd verhuur

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joepadmiraal
    • Oct 2002
    • 34

Muziek cd verhuur

Ik ben op zoek naar een muziek-cd abonnement.
    Ik heb al een mp3 abonnement en dit bevalt prima maar voor een tweede show die sinds kort in het leven geroepen is wil ik ook een muziek abonnement hebben.
    Aangezien er in die show geen computer zit moet dit dus met cd's gebeuren.
    Kent iemand toevallig een bedrijf dat dit doet?
    Moet uiteraard wel allemaal legaal zijn.
    Ik heb al gezocht op dit forum maar kan alleen informatie over mp3 abo's vinden.
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

je kunt tegenwoordig zelfs per dag een computer met legale sleutel huren, geloof ik. Optie misschien?

Comment

• Bats
      • Sep 2001
      • 134

ik geloof dat je bij xerox een cd abbo kan nemen. In het restaurant waar ik werk hebben ze dat ooit eens gehad.

xerox.nl ofzo?

Comment

• Roeltej
        • May 2001
        • 761

ik denk www.xenox.nl xerox.nl zijn kopieerapparaten ed...
        Vitality Show

Comment

• Bats
          • Sep 2001
          • 134

ohja idd :P voutje

Comment

• joepadmiraal
            • Oct 2002
            • 34

Kijk zoiets bedoel ik
            bedankt.
            Ik heb meteen een mailtje nar xenox gestuurd.
            Iemand nog meer suggesties?

Comment

• F.V.D.88
              • May 2004
              • 58

Ook nog een voorbeeld is:

PB SOUND NU OOK MET VIDEOCLIPS! De complete en betrouwbare muziekcomputer! Plan een demo! Bekijk prijzen Altijd en overal muziek! Altijd en overal de lekkerste muziek! Altijd up-to-date en muziek en videoclips in perfecte kwaliteit! Kies voor een complete muziekcomputer van PB Sound! PLAN DEMO DIENSTEN Overal en altijd perfecte muziek Wat bieden wij aan? […]

(Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik ben ook het een en het ander aan het uitzoeken over dit soort systemen).
              MVG, Frank

Comment

• joepadmiraal
                • Oct 2002
                • 34

Ik ben al lid van pbsound voor de mp3tjes
                Heb ze een mailtje gestuurd met de vraag of ze ook cd's doen maar heb daarop geen reactie gehad.
                Ook heb ik ze twee keer gebeld maar er nam niemand op dus vandaar dat ik maar verder ben gaan zoeken naar andere leveranciers.

Comment

• F.V.D.88
                  • May 2004
                  • 58

Aha... ok,

Welk pakket van PBSound heb je dan? En bevalt dat goed?
                  MVG, Frank

Comment

• joepadmiraal
                    • Oct 2002
                    • 34

Ik heb het Home1 abonnement.
                    De werkwijze bevalt me enorm.
                    Ik heb een hardeschijf naar ze gestuurd en die hebben ze gevult met mp3's
                    Deze moest ik zelf uitdunnen tot iets van 3 of 4 duizen nummers
                    Nu krijg ik elke maand een cdtje met ongeveer 100 mp3's
                    Ik kan dus zelf de keuze maken welke mp3's ik op mn pc zet, zolang het totaal aantal nummers het maximum aantal maar niet overschrijft.
                    Dit is de reden dat ik voor me mp3s voor pbsound gekozen heb.
                    Bij andere aanbieders die ik gezien heb (is alweer een jaar geleden) werden er gewoon nummers omgeruild elke maand zonder dat je er zelf invloed op hebt.
                    Er zit echter wel een nadeel aan pbsound vind ik.
                    sommige mp3's zijn gewoon van slechte kwaliteit.
                    Het zijn er gelukkig niet veel maar een aantal mp3's durf ik gewoon niet te draaien.
                    Ook werkte de jingles die er gratis bijgeleverd werden eerst niet, bleek dat deze de .wav extentie hadden terwijl het mp3's waren, hier kon bpmstudio niet mee overweg.
                    Even de extenties gewijzigd en ze werkte weer

Al met al werkt het abonnement van pbsound prima en ik weet geen beter alternatief, alleen het bedrijf is iets minder professioneel als ik gehoopt had.

Comment

Working...