Mc crypt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Platco
    • Nov 2005
    • 2

Ik heb de 15inc actieve subwoofer voor de drive in! en hij maakt behoorlijk hard geluid!
    Hij is meer voor pompende bass zoals trance tot sneller

Als je bijvoorbeeld "afro-amerikaanse" muziek gaat luisteren zoals 50cent enzo, dan is m'n advies om een andere te nemen [B)]`.

maar voor het geld is het zeker te doen! goeie kwaliteit/prijs verhouding vind ik zelf!

Comment

• Platco
      • Nov 2005
      • 2

citaat:Geplaatst door RDH

Ik heb ervaring met speakers van mccrypt, lang geleden. Ik had die serie met zo'n spin op de voorkant. één of ander 10 inch woofertje en een gare piezo tweeter. Klinken deden ze voor geen meter, en ze branden inderdaad goed. In het begin had ik er een huiskamerversterktje op...2x80 watt ofzo. Dat ging wel goed, klinken deed het uiteraard niet geweldig. Later een gemini ampje gekocht van 2x200 RMS, binnen 2 weken de speakers opgestookt. Niks dus, mijn advies...laat die rommel lekker staan en koop wat beters. Desnoods DAP of, als je budget net wat groter is koop dan voor 273 euro een Behringer topje (kan nog goedkoper ook ergens denk ik) en koop een aardig ampje. Heb je veel meer aan dan die troep van de conrad. Het is gewoon niks, woofers hangen in een veel te soepele ophanging...vandaar die 'pompende bassen' waar men over spreekt. Het woofertje maakt een geweldig grote slag maar klinkt daardoor niet strak meer, mooi is anders te noemen en het hoog klinkt door de piezo tweeter ook niet (heel erg schreeuwerig)

Remco
      Hij maakt geen grote slag

Comment

• Speakertje
        • Mar 2005
        • 462

Het tropic is al van een tijdje geleden, maar toch even reactie.

Heb al drie jaar een versterker van mc crypt, ook van de conrad. En ik moet zeggen nooit problemen mee gehad. Altijd open tot net onder de clip en dan wordt hij wel heet ja, heel heet Leuk ampje voor weinig, 600 gulden toen, alleen jammer dat ie niet zoveel vermogen heeft.
        M.v.g. Sander
        Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
        Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

• RDH
          • Aug 2001
          • 298

Je kunt er kort of lang over praten. Elke euro die je voor deze doeleinden de kant van conrad op laat rollen is er één teveel. Dit is gewoon echt grote zooi! Je hoort mij geen DAP afkraken, daar zit best wat goeds tussen voor de doelgroep (beginneners in de geluidswereld) maar alles van McCrypt is gewoon echt TROEP. Niks dan dat! Geloof mij, ik heb de fout gemaakt het wel te kopen! Bespaar jezelf je centjes, en investeer ze in iets leukers wat meestal niet eens (veel) duurder hoeft te zijn. Ik heb na deze troep de beslissing genomen om echte apparatuur te gaan kopen. Heb toen een tweedehands setje speakers gekocht en die kastjes gebruik ik nog steeds (heb er 4 stuks van). Dit zijn kastjes van Dynacord. Waren 2e hands niet duur, wel goed. Dat spul van Conrad is gewoon geen kwaliteit, de speakers hebben totaal geen ontwerp als basis, de versterkers zijn veredelde HiFi ampjes van slechte kwaliteit in rackbehuizing, de mengtafeltjes is weer andersoortige goedkope meuk...allemaal bedoeld voor de 12 jarige die heel stoer op zijn zolderkamertje en misschien eens in een garage voor 20 man wil draaien maar ze horen absoluut niet thuis onder de drive-in show die zijn diensten aanbiedt aan een groter publiek.

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

citaat:Geplaatst door Platco

Ik heb de 15inc actieve subwoofer voor de drive in! en hij maakt behoorlijk hard geluid!
            Hij is meer voor pompende bass zoals trance tot sneller

Als je bijvoorbeeld "afro-amerikaanse" muziek gaat luisteren zoals 50cent enzo, dan is m'n advies om een andere te nemen [B)]`.

maar voor het geld is het zeker te doen! goeie kwaliteit/prijs verhouding vind ik zelf!
            En heb jij wel eens betere speakers gehoord... mensen vinden vaak iets goed totdat... ze een betere speaker horen.
            De speakers die erin zitten zijn NIET het zelfde als van jb, deze speakers koste 20/30euro voor de losse 15 inch (goh stom zeg mensen die dan 300euro uitgeven voor een 15`` van een fatsoenlijk merk)

link doet het btw niet maar weet denk ik wel waar het om gaat
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

Working...