Mc crypt
Collapse
X
-
ja, ze branden als fakkels.
komop, jongetjes van 14 die op hun zolderkamertjes dikso spelen ala. Maar niet op dit forum, aub......Comment
-
euhm... geïntegreerde versterker met speakon in- "n uitgangen? hoe doe je dat dan? [}]
to be or not to be en waar diende dat knopje nu voor???Comment
-
Die versterker zal er waarschijnlijk ingebouwd zitten, maar nog niet direct aangesloten op de speaker... Deze moet je dus met speakon kabeltjes van 20 cm nog aan de speaker-input koppelen...
Ow, wat er nog meer bij staat:
'...Dankzij de 15" woofer met krachtig pompende bassen. Uitgangsvermogen geïntegreerde versterker 120/300 W RMS/max. • Max. geluidsniveau 115 dB...'
Vind het wel heel positief aangeprezen. Wel knap van een 15" woofer (van 120W rms) om 'krachtig pompende bassen' te produceren...
Mijn advies over deze serie: Hardstikke NOT.
Groet,
NiekBeter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...Comment
-
Volgens de handleiding (ook te downloaden), staat helemaal niks over speakon.
Het enige wat er op zit is xlr in en uit, aansluiting netspanning (niet geaard), zekering, volume regelaar, aan/uit schakelaar, fasedraaier, en schakelaar voor keuze 115/230v (best tricky, met per ongeluk omschakelen)Comment
-
Zo'n schakelaar zit op zo ontzettend veel apparaten.
Misschien kan je hem even open maken en zorgen dat de 115V verbinding niet meer werkt.
Gewoon goed opletten dan moet het geen probleem zijn.
En ach, anders koop je toch gewoon weer nieuwe.
Beter natuurlijk is, is even doorsparen en wat anders kopen.
Behringer kasten zijn niet zo heel veel duurder maar ik denk dat ik die toch liever heb dan alles wat bij de Conrad vandaan komt.We're ready to party, are you?Comment
-
citaat:Geplaatst door DJ.T
Zo'n schakelaar zit op zo ontzettend veel apparaten.Comment
-
citaat:Geplaatst door **************
ja, ze branden als fakkels.
komop, jongetjes van 14 die op hun zolderkamertjes dikso spelen ala. Maar niet op dit forum, aub......Comment
-
citaat:Geplaatst door xsystems
Speakers zijn hardstikke leuk om een dovendisco mee te draaien......
Als je inderdaad 'dovendisco' bedoeld, snap ik het niet helemaal. Als je goede speakers hebt, voel je de muziek namelijk ook, dus...
Volgens mij mag je hier gewoon je mening over geven; dat was immers ook de vraag ( 'Heeft iemand er varing met deze boxen?').
Als ************** vindt dat de kasten goed kunnen branden mag hij dat hier dan toch ook aangeven?
Hij zal waarschijnlijk bedoelen dat de meeste bezoekers van dit forum geen gebruik maken van het merk speaker waar het om gaat. Of het dan slim is om er over te beginnen betwijfel ik dan...
Groet,
NiekBeter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...Comment
-
Ik heb ervaring met speakers van mccrypt, lang geleden. Ik had die serie met zo'n spin op de voorkant. één of ander 10 inch woofertje en een gare piezo tweeter. Klinken deden ze voor geen meter, en ze branden inderdaad goed. In het begin had ik er een huiskamerversterktje op...2x80 watt ofzo. Dat ging wel goed, klinken deed het uiteraard niet geweldig. Later een gemini ampje gekocht van 2x200 RMS, binnen 2 weken de speakers opgestookt. Niks dus, mijn advies...laat die rommel lekker staan en koop wat beters. Desnoods DAP of, als je budget net wat groter is koop dan voor 273 euro een Behringer topje (kan nog goedkoper ook ergens denk ik) en koop een aardig ampje. Heb je veel meer aan dan die troep van de conrad. Het is gewoon niks, woofers hangen in een veel te soepele ophanging...vandaar die 'pompende bassen' waar men over spreekt. Het woofertje maakt een geweldig grote slag maar klinkt daardoor niet strak meer, mooi is anders te noemen en het hoog klinkt door de piezo tweeter ook niet (heel erg schreeuwerig)
RemcoComment
-
Ja, er zijn dus mensen met ervaring met in ieder geval het merk McCrypt. Het lijkt mij zo langzamerhand aan de reacties te zien wel duidelijk...Comment
-
Misschien is dit een beter idee:
Ziet er toch wat beter uit, dan zo'n lelijke conus met rode surround. En DAP staat toch iets (een klein beetje) beter aangeschreven dan MC Crypt, want daar zou ik helemaal geen vertrouwen in hebben. Al zou ik persoonlijk toch doorsparen voor iets fatsoenlijks zoals EV of iets dergelijks.
Comment
Comment