Hoi, ik heb een (oude) maar prima Technics versterker(SA-100K) Op mijn Tsx-12 van Jbsystems aangesloten, Echter snap ik niet waarom jullie allemaal zeggen dat de Tsx serie slecht is[?] want op continu vermogen (200WATT) doen ze het prima, nooit problemen mee gehad[^]
Technics versterker op Tsx12
Collapse
X
-
Kijk, als jij het geluid goed vind klinken moet je ze gewoon gebruiken. maar als je eens gaat luisteren in de winkel naar andere boxen in de zelfde groep zijn er zat die veel beter klinken. voor een serieuse drive-in kan je ze niet als top gebruiken, maar als je geen vergelijkings materiaal hebt kun je moeilijk een oordeel geven.
maar je moet ergens beginnen, dus daarvoor zijn deze boxen op de markt. maar mensen die al wat verder op weg zijn zullen deze boxen links laten liggen en niet adviseren. daarom word het snel bestempeld als rommel.Comment
-
Hier is volgens mij weinig tot niets aan toe te voegen...
Voor ieders budget is wat te vinden en elk prijskaartje heeft zo zijn kwaliteit. Kun je niks aan veranderen of over discussiƫren.
Maar als iemand tevreden is met z'n speakers; mooi toch? Op den duur wil je meestal toch meer of mooier en daar is dan vaak ook wel de gelegenheid voor!
Afkraken kan, maar is vaak niet de sportiefste manier, want (bijna)iedereen is klein begonnen...
Groeten
NiekBeter de prijs-/kwaliteitsverhouding hoog dan de prijs...Comment

Comment