Numark CDN 22 MKII of DAP 800 D MKII

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kitt
    • Sep 2004
    • 4

Numark CDN 22 MKII of DAP 800 D MKII

Welke van de 2 dubbele cd spelers is beter ?
    of toch een 2e hands denon 2000f mkIII

en waarom ?

ik draai normaal enkel met platen de dubbele cd speler wil ik er gewoon bij hebben om ook wat met cd's te kunnen spelen

greetz Kitt
  • djroyS
    • Aug 2004
    • 132

nouw jah de dennon spreekt denk ik voor zich is gewoon goed! En als ik tussen numark en dap moest kiezen zou ik voor de numark gaan naar mijn mening gewoon wat vertrouwder.
    Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

Ik weet niet wat je betaalt voor een tweedehands denon maar een Numark is zeker niet slecht hoor!
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• kitt
        • Sep 2004
        • 4

voor die denon moet ik 400 neerleggen of zijn hier betere deals te krijgen ??

greetz

Comment

• djbirdie
          • Oct 2002
          • 509

deze is iets goedkoper, en nog nieuw ook waar mijn voorkeur toch altijd wel naar utgaat, weet je tenminste zeker dat het goed is. en mij ervaringen met numark zijn erg goed.
          grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• djroyS
            • Aug 2004
            • 132

De denon voor 400 euro.

Als jij zeker weet dat het aparaat goed is gebruikt en geen mankementen vertoont zou ik voor denon gaan. En anders is de numark die djbirdie aangeeft ook geen slechte keuze!
            Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• kitt
              • Sep 2004
              • 4

Ik kom net terug van Feedback en ik moet toegeven ik ben zeeeeeeeeeeeeeeer onder de indruk van de tascam 1500

Comment

• Banned
                Banned
                • Dec 2003
                • 951

Denon is op zich een prima systeem maar ik heb met Denon ervaring dat ze slechte service hebben tegenover Pioneer ( onderdelen niet leverbaar of lange wachttijd ) 400,00 euro voor een gebruikte Denon vindt ik veel !! koop ik liever die 22MKIII ( 328,74 ) heb je een nieuwe en MET 1 jaar garantie Dat is in mijin ogen beter dan een gebruikte Denon voor 400,00 ( zonder garantie ) en met risico dat op kort termijn de lasers venieuwd moeten worden !!!!!! Dan kun je beter een DN4000 kopen voor iets meer geld !!!

MAar goed ik kan niet in je portefeuille kijken Maar voor 400,00 heb je aan Numark een goede nieuwe speler !! Mischien de CDN30 ?? ( als ie nog leverbaar is want er komt deze maand een vernieuwde uitvoering op de markt )

Comment

• kitt
                  • Sep 2004
                  • 4

Ik ben eruit welke het gaat worden de tascam cd x 1500 als ik hem nu nog eens ergens kan kopen voor de 25ste ben ik helemaal blij

dank voor jullie reply's

greetz Dj Kitt

Comment

Working...