J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5 Laatste

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luc2366
    net zoals zoveel anderen. Good luck
    Wat bedoel je hiermee precies? wil je niemand die tekeningen afgeven?
    is toch niet zo'n probleem...

Standaard

Koop Origineel En Stop Met Nabouwen Deze Moeten Toch Wel Aan Een Redelijke Prijs Te Vinden Zijn Niet? Er Bestaan Toch Al Nieuwere Systemen Van Ev Dus Lijken Me Deze Wel Ergens Te Vinden En Geloof Het Of Niet Dan Zullen Ze Wel Werken.

Standaard

en als de kast/poorten nou toevallig OK zijn voor deze speaker?
    Ik heb MTL 2 gebouwd volgens plan met 2 x eminence sigma pro maar bij het testen ontbrak hier de subbas. De eerste 2 a 3 meter valt het nogal mee maar verder verwijdert valt de diepe bas helemaal weg.Heeft dit soms iets te maken met de afstelling van de 2 baspijpen ? Volgens het plan hebben die een lengte van 21,6 cm.Heeft iemand soms een formule om die te berekenen want met de manifold kloppen de gewone programma's niet.

In dit geval niet.
    Je beaam het zelf.

Origineel gepost door luc2366
    volgens welk plan? want volgens mij klopt er idd iets niet Heb je ook foto's van de bouw ervan?
    Laatst gewijzigd door ivo; 22-03-07 om 17:14.
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

...wacht trouwens nog steeds op je berekeningen die aantonen dat deze speaker niet geschikt is voor deze ORIGINELE kast
    Ik wacht daar eigenlijk ook op.Ik ben 3 jaar geleden MTL2's beginnen bouwen, naderhand toen mijn kasten klaar waren en ze op het net te vinden waren heb ik talloze mails ed. gekregen voor de plannen en is men in Nederland en Duitsland massaal MTL's beginnen bouwen.Met ook de Sigma's erin.Naderhand heb ik enkel maar mails terug ontvangen dat men het resultaat geweldig vond en dat met zo een "goedkope" speaker...
    Dus ik denk dat die sigma's zich misschien toch wel vrij goed voelen in hun MTL2 kast.

Standaard

...wacht trouwens nog steeds op je berekeningen die aantonen dat deze speaker niet geschikt is voor deze ORIGINELE kast
    Ik heb nooit beweert dat de Eminenceniet geschikt zou zijn in de ORGINELE kast!!!!

Als de Eminence niet presteert in de kast van de OPP dan zal de kast verkeerd zijn OF (en dat is wat ik heb gezegdt) de tekening die de OPP gebruikt is berekend op een ANDERE speaker dan de Eminece IN DAT GEVAL is de gekozen speaker de verkeerde.

Druk ik mij onduidelijk uit of ........
    Je hebt mensen die zeggen dat ze het weten, en je hebt mensen die weten wat ze zeggen.

Forum Rechten