J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Ingeschreven
    Apr 2003

Standaard

Ehh caspar.
    Wanneer heb je met de ASL wireless gewerkt? Ben ik zeer benieuwd naar.
    groeten

Standaard

citaat:
    zag gisteren bij importeur walkie-talkies van TOPCOM. bereik tot 3km, geen vergunning nodig en headsetjes zijn beschikbaar per paar.
    walkie-talkie kost 79€/stuk btw-in. heb er zelf wel geen ervaring mee!

Heb je toevalling en site en Adres van de Nederlands dealer van Topcom lijken me wel leuke dingetjes voor zo weing. Ik gebruik op dit moment vier midland setjesmet een beriek van max. 1500 meter.

Standaard

Topcom ben ik persoonlijk niet zo'n liefhebber van.. Heb met hun PMR-porto'tjes geen ervaring, maar wel een hele hoop slechte ervaringen met Topcom telefoons en aanverwante artikelen..

Kijk ook eens naar de PMR-porto'tjes van Panasonic. Deze moeten ongeveer in dezelfde prijsklasse liggen. Hele mooie en zeeer degelijke PMR-portofoontjes zijn de Kenwood TK3101's .. Echter ook een heel stuk duurder..

Wil je het heel goedkoop houden, Nedis B.V. levert momenteel Cobra PMR-portofoontjes tegen een zeer aantrekkelijke prijs ! Headsets/accu's etc. ook gewoon leverbaar. Deze leveren alleen aan handeleren, maar er zullen ongetwijfeld zaken zijn die deze porto'tjes in hun assortiment hebben. Kosten nog minder dan het Topcom spul. Met deze dingen heb ik persoonlijk best goede ervaringen. Een bereik van ca. 2-3 km is zeer goed haalbaar !

Joost

Standaard

citaat:Geplaatst door wappie

Ehh caspar.
    Wanneer heb je met de ASL wireless gewerkt? Ben ik zeer benieuwd naar.
    groeten

ik heb degene gesporken die dit heeft ontworpen en t werkt nu prima!
    (jawel t was een nederlander die t heeft bedacht en gemaakt haha)
    http://www.asl-inter.com/wireless-series.aspx
    geluid is niet licht maar licht maakt soms wel geluid....

Standaard

Die "Digital Talkback" hebben wij ook enkele, maar ben er eigenlijk zelf niet echt tevreden van. Ik had wel redelijk wat ruis op de mijne. Uiteraard compatibel met de "echte" ASL.

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Forum Rechten