J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 116 1 2 3 4 5 11 51 101 ... Laatste

Standaard Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Het duurde allemaal wat langer dan gehoopt maar hier is hij dan, de nieuwe top.
    Enige dat nog ontbreekt is de sticker achterop de aansluitplaat met aansluitgegevens, serie nummer, etc. En op de grille het logo.
    Dit systeem wordt niet onder de naam Vision Acoustics op de markt gebracht maar als Beat Audio.
    Binnenkort komt er in dezelfde lijn een enkel 18" sub, een enkel 15" kick/sub en nog meer producten om je vingers bij af te likken.

De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard

zal ik de eerste zijn om het te vragen:

Vanwaar een nieuwe merknaam?

Standaard

Dan krijg je ook als eerste antwoord.
    VA wordt al teveel met dance en vaste installaties geassocieerd, na geluidskwaliteit staat het design als prioriteit en gebruiksgemak komt daarna pas.
    Beat Audio heeft geluidskwaliteit en gebruiksgemak als hoogste prioriteit, hierna komt het design pas maar dit mag nooit ten koste gaan van gebruiksgemak.
    Bovenstaande top is daar dus een mooi voorbeeld van, het gewicht is slechts 38 kg en de vier handgrepen staan niet alleen speels maar zijn in de praktijk heel erg functioneel.

Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard

en heb je geen schrik dat die snel doorbreken?

Standaard

Alles kan stuk natuurlijk maar 15 mm berken multiplex, 20 mm breed over een lengte van 100 mm dat trek je echt niet stuk.

Ingeschreven
    Oct 2006

Standaard

De merknaam doet me wel heel erg denken aan al die commerciële koptelefoonmeuk en laptops. (oftewel Beats Electronics / Beats Audio)

Ingeschreven
    May 2012

Standaard

Aan de foto te zien wil ik wel geloven dat het goed zal presteren, maar ja. Luisteren doe je echt met je oren...
    Ik neem aan dat er wel gewoon Neutrik Speakons in komen te zitten?

En hoeveel inch zijn de drivers? En de spl? Of is de spl nog niet beschikbaar?

Standaard

Er zitten gewoon twee Neutrik NL4 connectoren in.
    Het low is een 15" driver, het mid een 2" en het hoog een 1" driver achter een 100*20° asymmetrische hoorn.
    SPL is wel beschikbaar maar nog niet bekend, kan je wel vertellen dat dit kastje erg hard gaat en daarbij ook loepzuiver blijft klinken.

Ingeschreven
    Aug 2002

Standaard

Gedurft ontwerp maar sorry; wat een lelijk ding. Ik hou meer van bescheiden design. Hiermee kun je geen theater of business klussen draaien.
    Life is what you make it

Ingeschreven
    May 2012

Standaard

Ik vind hem er wel weer heel gewaagd uitzien. Iets compleet anders! En dat vind ik nou echt gewoon mooi!

Het is weer eens wat anders dan al die simpele zwarte kisten, met soms voor de verandering wat schuim op de voorkant.

Wat ik alleen niet goed kan zien op de foto of het een trapezium vormige kast is, of recht.

Forum Rechten