frequenties draadloze microfoon

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koens
    • Aug 2009
    • 8

    frequenties draadloze microfoon

    Hallo iedereen,

    Bij ons op school hebben ze volgende week vrijdag 4 draadloze microfoons nodig. We hebben alles gehuurd, maar ik vroeg mij af, tussen welke frequenties je kunt kiezen in België om deze 4 micro's te laten werken zonder wetten te overtreden.
    En als tweede vraag hoeveel plaats op de frequentieband 1 microfoon bezet houdt, om geen storing te krijgen?

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden...

    groetjes
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

    #2
    Misschien iets meer info (merk en type)???? Om je op weg te helpen:

    Sennheiser Worldwide: Microphones, Headphones and Wireless Systems

    PS: De verhuurder moet dit soort informatie weten....
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

    Comment

    • tarpan
      • Dec 2008
      • 266

      #3
      Even googelen..."bipt"


      20 a) de toestellen voor radioverbinding met beperkt bereik voor draadloze microfoons met een maximaal effectief uitgestraald vermogen van 10 mW voor zover zij de volgende frequentiebanden respecteren: [LIST][*]181,4-184,2 MHz[*]202,4-205,2 MHz[*]518-526 MHz[*]534-542 MHz[*]854-862 MHz[*]863-865 MHz[*]1785-1800 MHz[/LIST]enkel voor oostvlaanderen was er wel ergens een uitzondering dacht ik, maar de ism1-ism2-ism3 banden zijn in heel belgië te gebruiken (maximum 10mW zonder vergunning).
      linkje naar gedetailleerde beschrijvingen http://www.ibpt.be/ShowDoc.aspx?objectID=1314&lang=nl

      op de website van akg vind je ook heel wat nuttige info...
      Last edited by tarpan; 10-10-09, 17:25. Reason: meer details
      als je bij de brom zit...

      Comment

      • koens
        • Aug 2009
        • 8

        #4
        dank u wel...
        Ik ben niet zo thuis in het draadloze gebeuren, maar heb wat online handleidingen geraadpleegd en het zal wel lukken denk ik

        Comment

        Working...