J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 8 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 8 Laatste

Standaard

En INEENS toegeven dat een volgeladen carré beter is en INEENS toegeven dat de zaal toch wel aan de grote kant is? Voor je geluid is dit vrij makkelijk op te lossen door een setje delay-topjes in te hangen.... Aan dat carré dat er eigenlijk toch al aan zat te komen, bij voorkeur. Zit je niet meer met statieven en dergelijken. Of voor de zekerheid toch maar een paar subkasten erbij, omdat je subjes inderdaad niet long-throw zijn, zoals Roland hierboven al aangeeft.

Jullie stellen je trouwens wel op als een clubje dat verstand van zaken heeft. Probeer het dan eens over 'vermogens' te hebben ipv over 'wattages', dat komt geloofwaardiger over.

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurjen_barel
    En INEENS toegeven dat een volgeladen carré beter is en INEENS toegeven dat de zaal toch wel aan de grote kant is? Voor je geluid is dit vrij makkelijk op te lossen door een setje delay-topjes in te hangen.... Aan dat carré dat er eigenlijk toch al aan zat te komen, bij voorkeur. Zit je niet meer met statieven en dergelijken. Of voor de zekerheid toch maar een paar subkasten erbij, omdat je subjes inderdaad niet long-throw zijn, zoals Roland hierboven al aangeeft.

Jullie stellen je trouwens wel op als een clubje dat verstand van zaken heeft. Probeer het dan eens over 'vermogens' te hebben ipv over 'wattages', dat komt geloofwaardiger over.

als je vind dat wij niet geloofwaardig overkomen, zeur dan niet verder over dit topic en ga naar een andere ofzo.. ik vind het best dat je meer weet, maar gebruik dat dus ergens anders

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ljkev

Als het budget het zou toelaten zou ik ook meer headjes gebruiken ipv parren en mss een cirkel als constructie ipv een carré...

Zo zou ik het in elk geval doen Laat ons iets weten é
    Cirkel zou zeker mooi zijn! maarja, dit is ook weer duurder.. en we zitten nou tohg wel aan onze limiet.. jammer!

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door serge
    als je vind dat wij niet geloofwaardig overkomen, zeur dan niet verder over dit topic en ga naar een andere ofzo.. ik vind het best dat je meer weet, maar gebruik dat dus ergens anders
    Woohoo !
    Het lijkt er op dat jullie indruk wilde maken op de gemiddelde "drive-in" jongens die hier op dit forum zitten, alleen zitten hier ook mensen die zaaltjes als Ahoy , Arena en Gelredome voorzien van licht en geluid...
    En tja, die zijn niet zo snel onder de indruk, maar om die nu op deze manier uit een topic te schoppen komt...euuhmmmm...niet geloofwaardig over.....

*pakt een zak chips en wacht af hoe deze soap verder gaat*
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyma
    Woohoo !
    Het lijkt er op dat jullie indruk wilde maken op de gemiddelde "drive-in" jongens die hier op dit forum zitten, alleen zitten hier ook mensen die zaaltjes als Ahoy , Arena en Gelredome voorzien van licht en geluid...
    En tja, die zijn niet zo snel onder de indruk, maar om die nu op deze manier uit een topic te schoppen komt...euuhmmmm...niet geloofwaardig over.....

ik wil m der niet uitgooien.. maar nu even niet..
    bij deze sluit ik deze soap dan maar

Standaard

Of (serge) reageer op je mail

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyma
    *pakt zijn koffers en installeert zich aan de zijlijn om toe te kijken, terwijl hij een chipje meepikt bij beyma*

Forum Rechten