J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 8 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 ... Laatste

Ingeschreven
    Apr 2006

Standaard

En vraagt iemand zich af wat voor een budget er voor deze klus beschikbaar is.
    Ik denk ook dat de geluidsset te licht is, maar als er geen budget is, dan houd het op.

Standaard

@Jason ik was nog aan het peinzen van zou ik wel dat schrijven als lichtnicht is dat eigenlijk mijn enigste referentie dus daar kijk ik eerst naar en daarna zal ik evt wel eens specs durven vragen die ik niet altijd begrijp maar bon
    Hold on a second, relax and listen...

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ljkev
    Wat is je budget eigenlijk?

Over geluid weet in nu niet zoveel maar ik denk dat het maar krap zal zijn...

Nu over het licht ben ik niet helemaal met je eens.. ik zou meer in de lengte van de zaal werken. En 1 strobo extra zou inderdaad geen kwaad kunnen.
    Het geluid lijkt krap als je naar de wattages kijkt.. maar denk ook aan de db! dit ligt rond de 130db.. de subs zijn hoorngeladen.. longthrow

Trussing over de lengte kan wel.. maar dan zit je met een statief midden voor je podium, en aan de andere kant van je zaal staat er ook een.. als we trussing konden vliegen hadden we dit zeker gedaan!
    maar het is gewoon onhandig, je zou ook 3 statieven moeten hebben.. anders buigt hij denk ik té ver door.

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lightzone
    als je nou effe logisch nadenkt zie je toch meteen dat het achter in de zaal totaal niet verlicht word!?

ik ben ook benieuwd naar jullie buget,

maar zo'n setje zou iig al wonderen doen!

Lichtset 4 DMX, par 56

t'is maar een idee he

We doen er dan tohg maar 2 fourbarren bij.. hebben we idd achter ook wat!

bedankt

Standaard

Vliegen is dus niet mogelijk, da's jammer. Ik zou zeggen, carre'tje erin, paar MH's erin, paar four/six barren erin, beetje strobe erbij, lasertjes achter de dj, beetje frontlicht vanuit het carre voor de dj, klaar ben je.

Overspanning van Prolyte om ff in te haken op de vraag: max overspanning Prolyte X30D is 16m, met aan elke kant 2 meter buiten de statieven. Dus tussen de statieven 12 meter. Dit soort gegevens zijn allemaal op te vragen bij je fabrikant.

Qua geluid ben ik er bang voor, ik denk dat je net iets te weinig komt, vooral achterin de zaal. Voorin een bak teringherrie en achterin te weinig geluid/druk.

//edit: 3e statief betekend een hele andere berekening dan de 75% regel, was je bekend mee?

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melo-G
    Vliegen is dus niet mogelijk, da's jammer. Ik zou zeggen, carre'tje erin, paar MH's erin, paar four/six barren erin, beetje strobe erbij, lasertjes achter de dj, beetje frontlicht vanuit het carre voor de dj, klaar ben je.

Overspanning van Prolyte om ff in te haken op de vraag: max overspanning Prolyte X30D is 16m, met aan elke kant 2 meter buiten de statieven. Dus tussen de statieven 12 meter. Dit soort gegevens zijn allemaal op te vragen bij je fabrikant.

Qua geluid ben ik er bang voor, ik denk dat je net iets te weinig komt, vooral achterin de zaal. Voorin een bak teringherrie en achterin te weinig geluid/druk.

//edit: 3e statief betekend een hele andere berekening dan de 75% regel, was je bekend mee?
    carré is nog helemaal niet zo'n slecht idee.. we hadden het eerst ook bedacht.. maar toen zaten we nog met het budget.. we kunnen dit wel doen nu..
    bedankt voor je idée! top

Ik denk dat we dan een carre van 6*4 maken, en 4m hoog.. met 40 trussing

Geluid;
    Achterin zal de bas denk ik ook hard zijn, omdat ze hoorngeladen zijn..
    het hoog zal misschien wat minder zijn.. maarja dat is het lastigge van zo'n lange zaal..

Forum Rechten