J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 7 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 Laatste

Topic: PA markt 2007

Standaard

Ze hebben me toch overgehaald, dus ik ben er ook.
    Tot morgen allemaal!

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

Misschien nog een tip,

Uit ervaring met voorgaande PA markten weet ik dat je toch altijd meer koopt dan je van plan was, dus wat ik de laatste paar keer altijd doe is een rugzak mee, met extra daarin twee Ikea "Bigshopper" tassen!
    Daar past bij elkaar echt behoorlijk wat "geinig voor weinig" spul in hoor hahahaha

Veel plezier morgen
    Laatst gewijzigd door beyma; 16-03-07 om 22:48.
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Ingeschreven
    Aug 2004

Standaard

nou ik ben terug en geslaagt voor m'n eq (dbx 1231 voor op wat monitors)

verder vond ik er voor mij weinig bruikbaars tussen staan

maar wel weer effe leuk om wat rond te neuzelen overal

Ingeschreven
    Nov 2000

Standaard

Ik ben ook weer thuis, en ben best aardig geslaagd.
    Totaal 5 microfoons gekocht, waarvan één e845 nieuw, een paar Clearcom beltpackjes en nog wat losse rommeltjes.
    Ik heb nog even lopen twijfelen (nog eigenlijk) over een setje Robocolor-3's, maar het uiteindelijk niet gedaan.
    Het was imo wel veel drukker dan vorig jaar, of lijkt dat nu maar zo?

Standaard

Inmiddels na de nodige files en problemen op de weg weer thuis, met 4 nieuwe fresnell's. Lampje erin en schucko eraan, en gebruiken maar.

Standaard

Was weer een superbeurs, 2 thomas eightlite blinders (leeg) voor 75, wat filtervellen voor geen geld, een cafe voorzien van een mooie qsc en dateq crew voor 550, wat 32a verdelers, een dmx/0-10 volt controller voor 15 euro en het mooiste.......3 kasten met EV pro12B coaxials in nieuwstaat voor 5 euro per kast..Flashlight was weer goed bezig, AED had ook genoeg speelgoed staan, maar wat ene hoop stands die denken dat ze op de beurs gewoon de catalogusprijs kunnen vragen zeg, opvallend dat die ook goed gevuld bleven...

iemand bij TMR de SGM strobes nog meegekregen voor minder dan 60 euro :-)

Standaard

Ik was er ook. Ongetwijfeld niet on opgemerkt voorbijgegaan, de statiefjes die onder andere voor 7,86 of 5,93 weggingen (gepast!!!) Wel een lol gehad. Er is ook bij ons veel voor weinig weggegaan en met een paar 19inch rekjes en wat inlays voor koppen gingen we terug (niet verkocht)
    Verder heb ik alleen beyma herkenbaar gezien, die bij onze stand inderdaad zijn "Big shopper" voor de dag haalde
    Licht is altijd zwaar.

Ingeschreven
    Oct 2002

Standaard

heb een TOP dag gehad!

Uiteraard meer uitgegeven dan gepland, maar een Denon DN-2500F cd speler (bij Rene Derksen!) voor 165 euro kon ik niet laten staan

Verder nog teveel om op te noemen "geinig voor weinig" spul gekocht, dus de big shopper kwam goed van pas
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Standaard

Mijn ervaring dit eerste jaar is dat het vooral tot een uur of twaalf stormloop is, toen waren we al ruim een kwart/helft van de stand kwijt meestal voor de prijzen die er voor stonden. In de loop van de middag is het relatief rustig en rond een uur of vier komen er nog mensen of komen de mensen die al de hele dag een oogje hebben op iets waarvan ze weten dat men het niet kwijt kan.

Verder kun je uitleg natuurlijk altijd krijgen, maar het is natuurlijk geen presentatiebeurs Je vind er de grootste meuk en de leukste dingen voor noppes. Zoals de naam al zegt een echte markt!
    Licht is altijd zwaar.

Forum Rechten