punisher of w-bin

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xxxfpnxxx
    • Jun 2006
    • 92

punisher of w-bin

hallo,

Ik heb het plan zelf subs te gaan bouwen en zit een beetje te twijfelen tussen de volgende ontwerpen: punisher of w-bin. Het gaat gebruikt worden voor wat minder diepe zalen en niet buiten. Ook zou ik graag van jullie horen welke speaker ik het beste kan gebruiken max ligt rond de 250 euro voor de speaker.

bedankt.

ps. andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!!
    Last edited by xxxfpnxxx; 15-07-08, 22:18.
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Beste xxxfpnxxx....

Geen van beiden zijn subwoofers en geschikt voor binnen gebruik.
    Je zal het eerder bij Bass reflex of Band Pass kasten moeten zoeken.

Verder willen we weten wat je al reeds in je bezit hebt (b.v welke top kasten enz..)
    wat je ermee wil doen (disco,bands enz....)

Iedergeval raad ik je aan om eerst eens meer te gaan lezen over W-bins en Punishers en andere hoorn geladen bass kasten, dan zal je zelf ook wel tot de conclusie komen dat deze niet geschikt zijn voor je toepasingen..

Succes!
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• rensie
      • Jul 2008
      • 4

hallo salsa,

zelf hebben wij 2JBL Tr225 en 2 Mackie C300z... we hebben ons al wel wat in zelfbouw subs verdiept maar na wat uitzoekwerk kwamen we toch uit bij de punisher of e w-bin... Natuurlijk staan we zeer open voor andere ontwerpen dus mocht je wel een goed ontwerp hebben dan horen we het graag!

Edit: ons doel is om er drive-in mee te draaien
      Last edited by rensie; 16-07-08, 11:23.

Comment

• Dirk Wijnen
        • Dec 2006
        • 189

Wij hebben RCF ESW1018 kastjes, drukken best door, lekker strak. Maar niet echt laag. Maar zeer geschikt voor zaaltjes, en voor buiten gebruik. Het is een soort van Bassreflex kast/ maar met een klein hoorntje. Opzich wel leuk, compacte kastjes, wegen vrijwel niets. En makkelijk na te bouwen.

Ik heb een ontwerp ervan, als je hem moet hebben dan laat even wat horen!
        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• rensie
          • Jul 2008
          • 4

deze speakers zien er inderdaad goed uit... ik zal is met mijn compagnon overleggen
          de plannen mag je me zowiezo sturen die zijn altijd welkom.. dan sla ik ze even op.. als het goed is kunnen members me mailen dus... bij voorbaat dank
          Last edited by rensie; 16-07-08, 12:41.

Comment

Working...