Modificeren OEM kastjes (EV, Dap, Dynacord, ...)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • w00Dy
    • May 2006
    • 257

Modificeren OEM kastjes (EV, Dap, Dynacord, ...)

Laatst was ik bij een "verzamelaar" die uiteindelijk van al zijn spullen een leuke mini-pa wou. Ik heb hem wat opweg geholpen met een paar oude flightcases en bij wijze van ruil heb ik een overschot setje van hem meegenomen.

Het betreft een set Aztek Manhattan 12..., er komt geluid uit maar dan is ook alles gezegd . Wat opvalt is dat de kastjes duidelijk uit dezelfde plasticperser komen als de EV SX reeks, Dynacord D12, DAP K112,... alleen is bij de verschillende modellen het frontje wel anders.

Je hoort me komen, ik zou op een relatief goedkope manier deze Aztek set willen upgraden. Alleen heb ik het raden naar de T/S parameters van de drivers of de inhoud van deze plastic kistjes.

Ik denk dat kwa front de EV SX 100 dicht in de buurt zit, maar ik vrees voor de hoorn... dit is duidelijk een heel andere persing.

Zijn er mensen die wat informatie of tips voor me hebben, betreffende deze kistjes? Bij zowel Aztek als DAP vang ik bot wat technische tekeningen betreft, deze zijn meer dan welkom!
    Alles begint bij Neutrik

Gitaren verdienen beter dan een SM 57
Working...