Cutec 1200 12/2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • John Smits
    • Nov 2001
    • 111

Cutec 1200 12/2

Even een vraagje over een oudje. Op de Cutec 1200 12/2 mixer zit een rij F/B knoppen en ook een F/B out. Het lijkt een rij voor monitoring (Foldback?). Uit de F/B out is hoe dan ook geen signaal te krijgen. Mogelijk is het tafeltje gewoon stuk. Wie weet hoe het zit of heeft een manual. (Ja ik weet dat het tafeltje op Ebay ca 50 euro doet!)
    Het kan natuurlijk ook een heel andere functie zijn.

mvg John
    Overigens ben ik van mening dat 100volt ook goed kan klinken
  • Companion
    • Dec 2005
    • 86

John,

Ja, een oud tafeltje is het zeker, maar voor die tijd waren het helemaal geen verkeerde tafeltjes. Ik heb er ooit een 16/2 uitvoering van mogen gebruiken voor een koor.

Er staat mij bij dat het inderdaad een monitor kanaal is en bij het opendraaien van de knoppen moet er signaal op de F/B output komen t.b.v. een aktieve monitor of monitorversterker.
    Of het pre- of post-fading is weet ik niet meer, volgens mij kon je dat instellen per kanaal met een soort van jumper.

Het kan zo-ie-zo de moeite waard zijn om de onderkant eens open te schroeven om te zien of alle draden nog vast zitten. Deze willen nog al eens lostrillen bij mobiel gebruik.

Als ik het mij goed herinner was Electric Sound (Almere) de importeur. Misschien dat ze daar nog iets van een manual hebben.

Succes in ieder geval.
    Op naar de volgende beurs....

Comment

Working...