Mening gevraagd! Raveland??!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dr. Edie
    • May 2003
    • 671

Originally posted by aymeric
    raveland klinkt goed tenminste de 1800 serie met 18'' woofer de rest heb ik nog niet gehoort het is zo goedkoop omdat ze alleen produceren en niet zelf verkopen dus je hoeft geen winkelpanden en verkopers te betalen dan wordt het een stuk goedkoper.
    Das niet de reden dat Raveland zo goedkoop is (dan zou dit voor Omnitronic e.d. ook gelden). Nee; Raveland gebruikt gewoon zeer goedkope componenten in hun producten, ik ken van Raveland idd die 18" dingen, mini magneetjes, 15mm geperst hout (goedkoper kan niet), handvaten die niets voorstellen, plastic hoekjes, goedkope vilt bekleding, dunne bedrading etc etc, zo kan zo'n bedrijf idd voor 180 Euro (ofzo?) zo'n dubbel 18" in elkaar zetten.. Leuk voor op je kamer, of kleine feestjes thuis of als het niet zo hard hoeft.. Meer niet.

Bovendien zoals hierboven gezegt komt het niet echt professioneel over.
    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• DJP-BIM
      • Jan 2004
      • 289

amen!

en ik kan het weten want heb ze ook gehad ...
      nee wil ik niet aan herinnerd worden :P
      bimshowequipment.nl

Comment

• 4uss
        • Aug 2005
        • 578

Ik weet niet of het nuttig is dat ik het zeg... maar blijf ver weg van Raveland, Koda, SkyTec en DAP. Ik vind de DAP's nog het beste van de slechtsten, maar je moet er sowieso een échte versterker aanhangen en goede EQ, maar zelfs dan kun je er niet echt vrolijk van worden.
        Het voordeel is: het gaat meestal om hard en niet om mooi (bij de feestjes waar die dingen gebruikt worden) en dan kun je er wel redelijk mee uit de voeten. Aan iedereen het advies om verder te sparen, maar dat is al zó vaak geroepen op dit forum... evenals dat deze 'merk'namen al veels te vaak voorbij zijn gekomen. Ik kan wel verzoeken om een slotje en een verwijzing naar de zoekfunctie.

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

Originally posted by 4uss
          Ik weet niet of het nuttig is dat ik het zeg... maar blijf ver weg van Raveland, Koda, SkyTec en DAP. Ik vind de DAP's nog het beste van de slechtsten, maar je moet er sowieso een échte versterker aanhangen en goede EQ, maar zelfs dan kun je er niet echt vrolijk van worden.
          Het voordeel is: het gaat meestal om hard en niet om mooi (bij de feestjes waar die dingen gebruikt worden) en dan kun je er wel redelijk mee uit de voeten. Aan iedereen het advies om verder te sparen, maar dat is al zó vaak geroepen op dit forum... evenals dat deze 'merk'namen al veels te vaak voorbij zijn gekomen. Ik kan wel verzoeken om een slotje en een verwijzing naar de zoekfunctie.
          Het gaat niet eens hard. Als je met hard dat schelle geluid (waar je hoofdpijn van krijgt) bedoeld oké, maar het stampt niet.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• aymeric
            • Apr 2006
            • 24

Originally posted by Drive inn tnt
            Het gaat niet eens hard. Als je met hard dat schelle geluid (waar je hoofdpijn van krijgt) bedoeld oké, maar het stampt niet.

dan heb jij ze niet gehoort op een goede versterker maar hard gaan ze wel en met bas ook maar ze klinken niet super hoor mrr op kinderfeestjes doen ze het goed :P

Comment

• speakerfreak
              • May 2002
              • 1446

voor iedereen duidelijk dat hiet een gigantisch oud topic gekickt is om niks?

bovendien heb ik ooit een setje 15```skytecs gehad die t voor t geld best ok deden, en een compleet kastj van jb ( rooie rand woofer + 4x tweeter) en met genoeg vermogen klonk dan nog best strak en ok voor die 1.. euro
              Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

Working...