JBL of peavey

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speedy
    • Nov 2008
    • 41

JBL of peavey

hoi
    ik gebruik nu met de disco voor geluid
    2x jbl jrx 115 luidspreker
    1x jbl jrx 118 sp subwoofer actief
    wil nu overgaan op een compacte set ivm ruimte vervoer en gewicht
    zoek 2x subs en 2x tops compact wil er wel op vooruit gaan en mag ook wel iets meer kosten als bovenstaande set
    nu is mij aangeraden de compacte sets van peavey maar ben bang dat deze niet beter zijn als de jbl,s waar ik nu mee draai
    mischien heeft iemand ervaring met het merk peavey mischien is er wel wat veranderd in de afgelopen jaren aan dit merk? [ als set ]
    of een evt ander merk maar wel compact en toch goed rond de 1500,- euro. ik zie wel merken als HK maar die zijn vrij duur
    hoor het graag
    groetjes hans
    wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]
  • salsa
    • Jan 2007
    • 1315

Zolang er verschillende merken zijn, zijn er ook verschillende kenmerken.
    Je moet gewoon voor jezelf een 'proefrit' maken met deze twee merken en jouw oren en ogen goed gebruiken om een doorslaggevend uitkomst te bieden.

We kunnen jouw bombarderen met allerlei kritiek of aanbevelingen maar het zijn jouw oren.

Dave
    [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Koen De Paepe
      • Nov 2009
      • 52

Ik heb een paar pro subs (15" sub) en die klinken niet verkeerd maar ik betwijfel of het een verbetering zal zijn tegenover de jrx set.
      Ben je op zoek naar een actieve set? dan is 1500 euro wel nogal beperkt als je een compacte set met 2 tops en 2 subs wil. Ik kan je zeker EV live X aanraden maar dan zal je je budget wel een beetje moeten optrekken.

Comment

• speedy
        • Nov 2008
        • 41

hoi
        om even terug te komen over de peavey,s
        ik had gedacht 2x top peavey PR 12 D actief. 13 kg
        en 2x peavey sub PR passief. 15 kg
        iemand ervaring met een van deze serie
        voor een 55+ niet zo zwaar [ belasting rug ] als de jbl,s de tops 27 kg en 1x de sub 40 kg zodoende
        daarom wil ik naar een lichte en compacte set
        groetjes hans
        wie een kuil graaft voor een ander [ is niet te lui om te werken ]

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 649

Originally posted by speedy
          hoi
          om even terug te komen over de peavey,s
          ik had gedacht 2x top peavey PR 12 D actief. 13 kg
          en 2x peavey sub PR passief. 15 kg
          iemand ervaring met een van deze serie
          groetjes hans
          Ik heb een tijd de Impulse 1015 gehad en was daar erg tevreden over. Was dan ook erg benieuwd toen dit goedkope actieve broertje geintroduceerd werd. Ik moet eerlijk zeggen dat ik best te spreken was over de prestatie van dit relatief kleine kastje. Kasten presteren beter dan wat je bij eerste aanblik zouden verwachten. Ik moet we zeggen dat er steeds meer actieve kunststof speakers op de markt komen en de vergelijking dus moeilijker wordt.

Als je ze voor een "vriendelijke" prijs kan aanschaffen zou ik het zeker doen.

Comment

• djskype
            • Mar 2011
            • 25

tweedehands??
            peavey hisys 3xt?
            optie

Comment

Working...