Freestyler - JB Systems laser-3 DMX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BCDrivein
    • Jan 2009
    • 130

Freestyler - JB Systems laser-3 DMX

Hey Jongens,

Ik wil graag mijn nieuwe laser besturen via Freestyler, alleen kan ik hem daar niet vinden.
    Welke laser op freestyler is het zelfde?

Als er geen is, wie zou voor mij die met Fixture Creator willen maken?
    (ik kan dat totaal niet.)

Ik hoop dat er iemand is die dit kan doen.

Bedankt.
    een 15 jarige! :)
  • remco_k
    • Sep 2002
    • 325

Originally posted by BCDrivein
    Als er geen is, wie zou voor mij die met Fixture Creator willen maken?
    No offense, maar zoiets zou je toch echt zelf moeten kunnen. Maar vooral: moeten WILLEN kunnen! Zelfredzaamheid is heel erg belangrijk in de markt van licht en geluid.
    En zo moeilijk is het nou ook weer niet, en al helemaal niet omdat je zelf meteen testjes met je laser kan doen.

Doe 's gek, start de fixture creator en kijk eens hoe andere lasers zijn gemaakt. Zoek dan bij voorkeur lasers die qua mogelijkheden een beetje op die van jouw lijken en probeer het daarna zelf eens. Binnen een uurtje moet je eruit zijn.

En anders kan je nog proberen om dezelfde vraag neer te leggen op het FreeStyler Support Forum
    Maar reken erop dat er ongeveer hetzelfde wordt gereageerd. Post minstens de DMX channel description of de manual erbij.

Edit:
    Hoe is het afgelopen met de blackout groepen?
    Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
    Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

Working...