Beste forumleden,
Ik noem mezelf nou niet bepaald newbie meer, maar ik zie dit toch wel als een vraag die hier thuishoort. Ik ben op een site voor tweedehands-spullen een HK-Audio Lucas 1000 systeempje tegen gekomen.
Nou leek het mij dan weer leuk om dit setje op de kop te tikken en deze op mijn kamer te plaatsen! Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie je mening over dit willen geven.
Ik draai alle soorten muziek. Van klassiek tot hardcore. Maar voornamelijk toch echt top40.
Ik heb mijn muziekcollectie op mijn pc. Dus als ik dit setje aan wil sluiten op mijn pc, hoe zou dit moeten? Moet ik er misschien nog een mengpaneel tussen doen? En hoeveel gaan de kabels+overige dan kosten? (veel vragen...
)
Mijn plan was om er maar gelijk een intern geluidskaartje bij te kopen, omdat dit toch echt vooruitgang geeft op mijn onboard-dingetje. Zoiets gaat dat worden waarschijnlijk: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment Waarschijnlijk moet de hele rataplan dan hier op worden aangesloten.
Nog wat linkjes van HK Audio hier.
Manual:
Product:
HK Audio - Portable Sound
Alvast bedankt voor de reacties,
Teun
Ik noem mezelf nou niet bepaald newbie meer, maar ik zie dit toch wel als een vraag die hier thuishoort. Ik ben op een site voor tweedehands-spullen een HK-Audio Lucas 1000 systeempje tegen gekomen.
Nou leek het mij dan weer leuk om dit setje op de kop te tikken en deze op mijn kamer te plaatsen! Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie je mening over dit willen geven.

Ik draai alle soorten muziek. Van klassiek tot hardcore. Maar voornamelijk toch echt top40.
Ik heb mijn muziekcollectie op mijn pc. Dus als ik dit setje aan wil sluiten op mijn pc, hoe zou dit moeten? Moet ik er misschien nog een mengpaneel tussen doen? En hoeveel gaan de kabels+overige dan kosten? (veel vragen...
)Mijn plan was om er maar gelijk een intern geluidskaartje bij te kopen, omdat dit toch echt vooruitgang geeft op mijn onboard-dingetje. Zoiets gaat dat worden waarschijnlijk: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment Waarschijnlijk moet de hele rataplan dan hier op worden aangesloten.
Nog wat linkjes van HK Audio hier.
Manual:
Product:
HK Audio - Portable Sound
Alvast bedankt voor de reacties,
Teun

, maar om dit nou continu te hebben, is wel een beetje over the top he! Ik zou in elk geval beginnen met de versterkers maar een klein stukje open te zetten. Een foutje op de mixer of met steken zou anders wel eens pijnlijk kunnen worden, ten tweede scheelt het een bak ruis op "normale" luistervolumes.
Daar gaat mijn droom.

Comment