jbsystems I rock

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djfrence
    • Jan 2005
    • 43

jbsystems I rock

Goedendag techneuten.

ik heb van heb vrijdag mijn scans gebruikt bij een feest,
    tijdens de avond viel hij ineens uit.

ik heb ze open geschroefd en getest,

Tot mijn verbazing kwam ik uit op de moederprint,

de fan ging langzamer draaien, motoren niet meer op nul posities
    alle lampjes display branden, display zelf doet niks meer,

als ik al dit op mijn andere aansluit doet alles het normaal,

dus ik denk dat ik te maken heb met een defecte moederprint.

wat kan hier aan kapot zijn. Of kan ik beter een nieuwe print bestellen?

Mvg Frank
    Robe(D)
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

Mijn glazen bol is defect en om op zulke vragen nooit meer te hoeven antwoorden laat ik hem ook niet meer herstellen
    De winkel waar je hem gekocht hebt kan je zeker helpen maar neem dan ook het toestel mee want die glazen bollen worden zeldzaam tegenwoordig .
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• djfrence
      • Jan 2005
      • 43

Originally posted by laserguy
      Mijn glazen bol is defect en om op zulke vragen nooit meer te hoeven antwoorden laat ik hem ook niet meer herstellen
      De winkel waar je hem gekocht hebt kan je zeker helpen maar neem dan ook het toestel mee want die glazen bollen worden zeldzaam tegenwoordig .

Fijn dat je zo reageert

heb ik veel aan!

bedankt

shit eej?
      Robe(D)

Comment

• J.S. Coolen
        • May 2008
        • 254

Waarom denk je dat het moederbord kapot is? En wat zou er kaopt zijn op het moederbord. Want dit ding bestaat uit een heleboel onderdelen.

Ik zou hem lekker terug brengen naar de winkel
        Last edited by moderator; 26-05-08, 20:41. Reason: onzin verwijderd
        Account niet meer actief.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Djfrence:
          Lasderguy geeft, en ik denk nog heel netjes, aan dat de info die je geeft 0,0 helpt bij het geven van een antwoord.

Samengevat zeg je:
          hoi, ik heb een scan, die is stuk, wat is er mis mee?

1. Kan je deze scans een erset geven, de default instellingen herstellen?
          Dat zou een mooie manier zijn om uit te sluiten dat je (per ongeluk) een instelling verkeerd hebt aangepast.

2. Garantie op je scans, doe er een beroep op bij je dealer!

Begrijp mijn volgende advies niet verkeerd, ik ken je niet dus kan niet inschatten of dit op jou van toepassing is.
          3. Wanneer je niet weet hoe je een fout/storing op moet sporen, is hersellen een nog grotere stap.
          Laat dit over aan een technieker die weet wat hij/zij doet. Dit komt de betrouwbaarheid van de herstelling in het apparaat ten goede.

en nog een forum tip: Aangeven dat je niets hebt aan een bericht is wellicht oprecht, het zal andere deelnemers niet uitnodigen om je terwille te zijn.
          Laserguy neemt de moeite om aan te geven dat hij niets kan met de gegeven info, merendeel van de deelnemers zal simpelweg niet reageren....
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...