PA markt 2009 - 21 maart 2009 - Expo Houten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • foxy music
    • Oct 2004
    • 23

Hoi beyma

Die bose 302 basskast had je van mij gekocht.

De originele speakers heb ik helaas niet meer en eigenlijk nooit gehad,de basskast stond al een jaar of 10 a 12 in het magazijn in een hoekje(kon je denk ik ook wel zien van de stof en vuiligheid)
    ooit eens gekregen van een cafe ,en die heeft denk ik de huidige speakers er in gezet.

Henri en patrick.

Originally posted by beyma
    Ik wil even zeggen, hulde aan de organisatie!

Waarom? omdat ik het een goede zaak vind dat ze zoveel standhouders hebben kunnen vinden en dus een grotere zaal konden vullen!
    Verder viel het me op dat de stands opzich ook allemaal lekker veel spullen bij zich hadden, en dus al met al heeeel veeeeeel te kiezen/kijken/snuffelen viel!

Ik ben wel een beetje ziek van het feit dat ik nét naast een Clay Paky Astro disco III greep, die ging voor me neus weg voor erg weinig geld...
    Maar wel een Bose 302 sub kast gekocht voor 5 tientjes!!
    Ik zou alleen graag in contact komen met die verkoper, stand P6 "[FONT=Arial]Henri van der Heijden" dus als iemand deze man kent, PB mij even ! (ik heb een vraag of hij nog de kapotte speakers van de 302 heeft liggen thuis)[/FONT]

[FONT=Arial]Verder nog gekocht: NJD Merlin 256 voor 45 euro, leuke tafel zeg , ik heb net de user manual ge'googled en geprint en ga nu lekker klooien [/FONT]

[FONT=Arial]Tot volgend jaar! [/FONT]
    Last edited by foxy music; 22-03-09, 15:52.
    patrick

Comment

• jens
      • Aug 2004
      • 1066

jah die astro 3 stond toch acher in de hal!

ik dacht nog het is dat ik niet zoveel met licht meer doe maar dit is zeker een voor naast een galaxy bol

leuk leuk z'n beurs in belgie !!

volgens mij heeft musik produktiv ook altijd een jaarmarkt met wat 2e hands artikelen..maar dat is volgens mij veel meer gericht op muziek instrumenten!

Comment

• DJ-Jan
        • Jun 2008
        • 326

Gisteren naar de PA-markt geweest met mijn moeder.
        Kaarten via internet besteld en om 10 uur voor de deur kijk ik in mijn zak, kaartjes vergeten (zucht...) dus weer terug om kaartjes op te halen.
        Nog gevraagd bij de kassa of we niet op een of andere lijst stonden.

Maar goed uiteindelijk er toch in en we zijn geslaagd:

4x ledtubes incl. controller
        2x sunstrip
        2x manfrotto 087NW
        Event-Light

Comment

• beyma
          • Oct 2002
          • 1614

@Henri en patrick,

Oke dan moet ik er zelf naar opzoek, ik ben er niet minder blij mee hoor, ik ben tenslotte timmerman, en nu heb ik een tekening schaal 1:1 om hem na te bouwen!! (had ooit al eens een kopie gebouwd,met maten van iemand gekregen,maar hij zat toch wat anders in elkaar)
          Last edited by beyma; 26-03-09, 21:54.
          Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• hugovanmeijeren
            • Oct 2004
            • 1436

Die palletbak vol Hartingkabels (kleine kilometer) was denk ik wel de beste deal van de afgelopen markt.

Verder nog thuis gekomen met:
            -6x Niethammer Enizoom profiel in flightcase
            -4x ETC Source Four Junior profiel
            -4x Martin Robocolor Pro 400 in flightcase
            -2x Project dimmer met demux in flightcase
            -1x JEM 24/7 Hazer
            -2x Zwarte backdrop (nieuw van AED)
            -14x Speakon 8P kabels
            -1x Renkus-Heinz X31 processor (voor de verzameling kan bij de andere 10 in de voorraadkast)

Hier nog een leuke foto van dat partijtje kabelmeuk in de bus: http://members.home.nl/vanmeijeren/forum/harting16p.jpg

Verder nog wel weer met de nodige bekenden kunnen bijpraten. Was weer een gezellige dag. Organisatie was weer dik voor mekaar.

Groeten Hugo
            Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• 4AC
              • Nov 2007
              • 1791

Gossie, Pa-markt ook op Hyves!

Mvg,

Teun
              uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
              Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Jupilears
                • Dec 2007
                • 35

He mensen,

Ja voor mij de eerste keer naar de pa-markt geweest, en zeker niet de laatste keer! Met een leuke groep mee geweest, toffe dingen gezien, veel gelachen, me ogen soms uitgekeken en natuurlijk genote van de hele dag!

Ik heb zelf Bij flashlight mijn slag geslagen met een tas gevuld met kleuren filters voor maar €15. toen ik ze uitzocht bleken het er tegen de 200 te zijn! 4 g-haken voor weinig, Speigebolletje voor 6 euro, en als klap op de vuurplijl een megafoon! gewoon omdat het kan! met een mooie flightcase. handig voor K-dag op de grote markt!

En met de zaak nog wat leuke dingen gekocht. zoals 2 martin destroyers, 2 dmx blacklights etc. En R.den ridder zijn foute effect bewonderd!

Affein, volgende jaar zeker weer! met een nog beter gevulde portomonee.. damm had ik die Mania EFX800 voor €100 bij Rent-all maar mee genomen.. zucht..
                [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

[CENTER]CBADB[/CENTER]

Comment

• Smit-PA
                  • Oct 2006
                  • 63

Zeker een top dag, leuk om de jongens die om de hoek zitten met speelgoed te zien lopen.
                  En de volgende keer als je bij ze komt moet je het allees bewonderen he

Zelf een beamer gekocht voor 10 van die blikjes, en een paar lapjes gekocht bij de stofjes dealer aan de achterzijde van de beurs.

Nadeel vond wel dat in het middenste gangpad er een tweetal bedrijven waren die moesten laten horen dat hun tape acts niet vies klinken door dun md'tjes maar dat het toch echt door hun set komt.

Voor de rest een top dag vol gezellige ontmoetingen en leuke speelgoedjes.
                  Geluid is een levenswijze.
                  Wie niet horen wil moet, maar voelen.

Comment

• DJ-Jan
                    • Jun 2008
                    • 326

Ik heb gewoon een uur naar de stand van rentall gezocht maar niks gevonden....(ben er vermoedelijk 3x langs gelopen...)
                    Event-Light

Comment

• Jupilears
                      • Dec 2007
                      • 35

het was ook geen bijster grote stand maar ze hadden wel veel!
                      hmm.. een sloot martin effecten.. 2 technobeams.. 1200 zoom's... ja weer een hoop leuk spul! jeukende handjes en een vragende blik: we kunnen er niks mee maar wij willen het zoooooooooo graag...
                      [CENTER]LJ Stokperdje (Zundert NB NL)[/CENTER]

[CENTER]CBADB[/CENTER]

Comment

• Companion
                        • Dec 2005
                        • 86

Just a kick....

27 februari 2010

Volgende beurs in Houten...
                        Op naar de volgende beurs....

Comment

Working...