Hallo ik draai al een half jaar een (stand up comedy) theatershow met grand MA on pc. ik stuur hiermee een mediaserver (gewone pc) aan die op podium staat, voor de projectie van foto's en filmpjes en de DMX van de zaal via een 2port node. Dit heeft altijd prima gewerkt, maar gisteren had ik het probleem dat mijn DMX signaal na enkele minuten altijd uitviel. Op de 2port node brandde dan de groene led "data" niet meer. Als ik netwerkkabel vanuit mijn PC uittrok en terug instak werkte het terug even.
Heb IP adressen gecheckt, netwerkkabel vervangen, dmx kabel vervangen, andere shows geladen in mijn programma..... niets hielp tot nu toe. Mijn videoprojectie verliep wel prima zo, alleen DMX dus niet.
Een telefoontje naar de verdeler (die mij altijd prima kan bijstaan) zorgde ook niet voor klaarheid. Zijn er hier mensen die weten wat het probleem zou kunnen zijn en een evt oplossing weten?! alvast merci voor de moeite.
Heb IP adressen gecheckt, netwerkkabel vervangen, dmx kabel vervangen, andere shows geladen in mijn programma..... niets hielp tot nu toe. Mijn videoprojectie verliep wel prima zo, alleen DMX dus niet.
Een telefoontje naar de verdeler (die mij altijd prima kan bijstaan) zorgde ook niet voor klaarheid. Zijn er hier mensen die weten wat het probleem zou kunnen zijn en een evt oplossing weten?! alvast merci voor de moeite.