Mengtafeltjes met Firewire

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

Niet alles hoeft bij de importeur vandaan te komen
    Als je die kans hebt, why not, het is nog altijd goedkoper..
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Is waar, maar wat ik er eigenlijk mee bedoelde is dat van de genoemde opties, het van Mackie het meest waarschijnlijk is dat het enigzins klinkt. En dat ik niet zo snel een Behringer of Alesisding ergens aan zou hangen omdat ik voor Mackie naar de winkel moet...
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

En dat ik niet zo snel een Behringer of Alesisding ergens aan zou hangen
        Heb je een Aspro voor me....tegen dit soort taal(lees merken..) kan ik niet, krijg direct hoofdpijn van....
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Ja psies, dat bedoel ik dus he
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• JanV
            • Jul 2007
            • 60

Originally posted by sparky
            Als er MAC drivers voor zijn; Waarom zou het niet werken?

En olaf: misschien levert de importeur liever alleen aan winkels, aangzezien veel mackiespul toch vooral door muzikanten wordt gebruikt. Jij kunt toch ook gewoon bij een winkel kopen? Niet alles hoeft bij de importeur vandaan te komen.
            Nee weet ik niet, daarom vraag ik het jullie...

Comment

• sparky
              • Apr 2002
              • 2104

@Jan: RTFM

Comment

Working...