Betreft dit vergelijk met andere digitale tafels, dit is al meerdere keren gedaan. SSE te engeland heeft een shootout gedaan met de volgende tafels:
The Digital Boom! - SSE Audio Group Features
Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
.
... that's all I wanted to say
, doe er je voordeel mee. Mijn tip: kijk eens rustig een aantal interessante threads door en je begrijpt vanzelf wat ik bedoel
.
. En als iemand dat kan regelen, houdt ik me zeker aanbevolen een keer een show met een Pro6 te draaien. Hell, ik juich ieder A/B initiatief met de Profile/ Vi-x/ SD-x zeer zeker toe! Kijk maar of je de importeurs zo gek kunt krijgen... denk het niet
... wij (free-lancers) gaan die dingen namelijk niet ZELF kopen. Nou ja, voorlopig niet in ieder geval 
.
)... dan zijn ze in mijn ogen toch echt niet slecht bezig. Er zijn zat bedrijven die een H3000 e/o D1 inzetten en er geld mee verdienen, dus het is te verwachten dat dit ook voor deze Pro6 te realiseren valt.
Leave a comment: