Toevallig kwam ik afgelopen zondag tijdens mijn fietstocht door Venlo Spielraum 2006 tegen. Kleinschalig techno-festival midden in een woonwijk.
Weet iemand hier toevallig wat hier aan licht en geluid stond en waar dit vandaan kwam? Ben er namelijk wel benieuwd naar. Ik ben zelf niet binnen geweest, maar ik vond het buiten de dranghekken vrij goed klinken. Ik heb zelfs nog door de dranghekken heen gekeken (en foto's geknipt
). Bij het 'hoofdpodium' werd er gebruik gemaakt van een EAW-stackje (typenummers staan op de foto's, maar deze zijn nog niet in mijn bezit).
Een vervelend nadeel vond ik toch wel dat er van 2 kanten op het (toch vrij kleine terrein) geluid kwam. Er was dan wel een chill-area en een mainstage, maar het volume van de chill-area stond toch op een zodanig volume dat het duidelijk hoorbaar was bij de mainstage.
Weet iemand hier toevallig wat hier aan licht en geluid stond en waar dit vandaan kwam? Ben er namelijk wel benieuwd naar. Ik ben zelf niet binnen geweest, maar ik vond het buiten de dranghekken vrij goed klinken. Ik heb zelfs nog door de dranghekken heen gekeken (en foto's geknipt
). Bij het 'hoofdpodium' werd er gebruik gemaakt van een EAW-stackje (typenummers staan op de foto's, maar deze zijn nog niet in mijn bezit). Een vervelend nadeel vond ik toch wel dat er van 2 kanten op het (toch vrij kleine terrein) geluid kwam. Er was dan wel een chill-area en een mainstage, maar het volume van de chill-area stond toch op een zodanig volume dat het duidelijk hoorbaar was bij de mainstage.