drive-in show reddog foto's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Wesley
    • Jul 2007
    • 55

drive-in show reddog foto's

Hey allemaal,
    Ik wil dit eteventjs aan julie laten zien over onze drive in show. En willen julie dan zeggen wat ik goed doe en niet goed doet. vriendelijke groet,
    drive in show DJ Red Dog

Willemsschool groep 1 TM 8 Feest avond

ImageShack - Hosting :: willemsschool1iu0.jpg
    ImageShack - Hosting :: willemsschool2ge0.jpg

Verjaardag feest

Vliegtarieven.nl Fotoalbum

Jaarmarkt ISW 2007

http://home.kabelfoon.nl/~vrossem/frans/drive-in/fotoalbums/Jaarmarkt%20ISW%202007/JaarmarktISW2007/

Groep 8 feest

Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!

(dit zijn niet alle foto's waar we hebben gestaan. het is allen maar om een 1é beeld te krijgen over onze drive in show)

Geluid

1X Mengpaneel beat 6 mk2
    1X Versterker JBsystems VX700 MK2
    1X Versterker JBsystems VX700 MK2
    1X Dap Audio RW 18B
    1X Dap Audio RW 18B
    1X Dap Audio RW 15
    1X Dap Aduio Rw 15
    4X Skytec speaker’s 200 watt (Nood speaker's)
    1X Monitor Skytec Speaker
    1X Technics Equalizer
    2X mic XLR
    1X Hp2000 PRO JBSystems Koptelefoon
    2X CD Koffer
    1X CD Map
    1X gemini Dubbel CD speler

Licht:

1X Wild flowe
    2X Mushroom
    4X PAR 36 punt spot
    4X PAR 56 short
    1X Showtec t-bar DMX
    1X Rookmachine 700watt
    2X Scanners dynamo Jbsystems DMX
    3X 3 meter truss
    3X Statieven
    1X DMX controller met joystick

Extra:

1X Flightcase (scanners)
    1X Flightcase (snoeren)
    1X Flightcase Dj tafel (3 delen)

met vriendelijke groet, DJ Wesley
    DJ Frans
    Last edited by DJ-Wesley; 27-07-07, 19:45. Reason: leesbaarder ( poging althans)
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

Welkom op het forum.

Op foto 1 ziet het er leuk uit voor iemand van 15 jaar.

Van foto 2 schok ik, een stukje truss opgehangen aan een balkon met 2 steels. Mag ik jou aanraden dit heel snel af te leren en nooit meer te doen zolang je niet weet wat je doet. Steels zijn voor hele andere zaken bedoelt. Hijsen ziet er leuk en strak uit maar begin hier niet zomaar aan want de risico's zijn groot als je het niet goed doet.

Verder is dit een forum en geen reclamezuil. Als iemand van ons meer wil weten dat gaan wij gewoon even naar jou website of sturen we een PM of e-mail. Je somt hier even je complete contactgegevens op alsof jij jezelf wil verkopen aan ons. Goede handelsgeest, dat wel. Daarnaast zijn spammers gek op deze informatie op websites.

Je bent leuk op weg en ik denk dat je hier op het forum een hoop kan bij leren.

Comment

• stekelvarke
      • Dec 2004
      • 1062

Zoals vasco al zij, die safety steels zijn daar niet geschikt voor, ook je truss aan die leuning hangen is not done, voor je 't weet komt de hele leuning naar beneden.

Voor de rest heb je een mooi setje, nu nog een 2e 4-bar erbij en dan zou ik stilletjes aan je budget materiaal langzaam maar zeker vervangen door wat duurder maar kwalitatief beter materiaal.
      exit night into LIGHT

Comment

• DJ-Wesley
        • Jul 2007
        • 55

.

hey, stekelvarke

je heb gelijk maar wij d8te het is tog maar 1 scanner en 3 dico bollertjes :P snapje

maar je heb gelijk wij moesten het op statief zetten.

en stekelvarke wij hebben binne kort hebben wij een best mooi setje met licht

2x voorbar 1x grote scan 1500 wtt en 2x scan en mis een dmx rookdoos :P maar ja ff kijken :P maar ja we hebben het heel druk dus vandaar

Comment

• nielsb
          • Jun 2006
          • 98

Geen gaten in het landbouwplastic gebrand met de lampen er zo dichtbij?

Comment

• Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

Krijg je op school tegenwoordig geen NEDERLANDS meer??

Ik moet het 3 keer lezen voor ik snap wat er staat!

Dit is geen MSN of Chatbox, graag volzinneN makeN en de woordeN VOLUIT schrijveN.

Alvast bedankt
            Groet John
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• Elmo
              • Jun 2006
              • 208

Originally posted by DJ-Wesley
              hey, stekelvarke

je heb gelijk maar wij d8te het is tog maar 1 scanner en 3 dico bollertjes :P snapje

ok het is maar:
              1 scanner = 10kg?
              3 spiegelbollen = 15kg?
              1 truss 3m = 12kg

kom ik toch al exclusief bekabeling op 40kg.... ik hoef het niet op mijn hoofd te hebben in elk geval

Comment

• DJ-Wesley
                • Jul 2007
                • 55

elmo

scanner is denk 2,5

en spiegelbol is ook niet veel dus je kom niet boven de 10 kilo....

Comment

• SPS
                  • Mar 2004
                  • 1662

Originally posted by stekelvarke
                  Zoals vasco al zij, die safety steels zijn daar niet geschikt voor, ook je truss aan die leuning hangen is not done, voor je 't weet komt de hele leuning naar beneden.
                  Natuurlijk moet het zo niet, maar om nu te dreigen dat de leuning naar beneden kan komen van zo'n belasting

Zo te zien is het de balustrade van een bovengelegen gang met lokalen daaraan. De balustrade is met heel hoge veiligheidsmarges bestand tegen zeker 25 overhangende/duwende tienertjes!!!
                  Beetje overdreven stelling in dit geval lijkt mij dus....

Paul
                  Last edited by SPS; 27-07-07, 20:10.
                  Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• lightzone
                    • Oct 2006
                    • 261

ik zag dat je die rookdoos net boven je hoofd had gehangen , lijkt me toch een beetje gevaarlijk.
                    jumping is not a crime

Comment

• stekelvarke
                      • Dec 2004
                      • 1062

Originally posted by SPS
                      Natuurlijk moet het zo niet, maar om nu te dreigen dat de leuning naar beneden kan komen van zo'n belasting

Zo te zien is het de balustrade van een bovengelegen gang met lokalen daaraan. De balustrade is met heel hoge veiligheidsmarges bestand tegen zeker 25 overhangende/duwende tienertjes!!!
                      Beetje overdreven stelling in dit geval lijkt mij dus....

Paul
                      uiteraard weet ik dat de leuning van zo'n belasting niet naar beneden komt, maar waarom zou hij er de volgende keer geen trusje met een tiental wapperlampjes aanhangen onder het motto de volgende keer is het ook goed gegaan.

Als ik de foto's tegenwoordig bekijk lijkt het me dat er redelijk veel licht omgesprongen wordt met rigging.

Blijkbaar gaat er hier, zoals in elk toppic waar er iets misgaat, weer een half toppic over de rigging gediscuteerd worden.
                      exit night into LIGHT

Comment

• DJ-Wesley
                        • Jul 2007
                        • 55

Originally posted by lightzone
                        ik zag dat je die rookdoos net boven je hoofd had gehangen , lijkt me toch een beetje gevaarlijk.

hey vraagje welke foto bedoel je ? Welk feest ?

bij de 1é ?? de rook doos kan je niet bij als kleine kind zijde en ook
                        volwanne die moetten hun armen strekken om daar bij te komme....
                        beetje raar waarom je het zeg want het is volgensmijn NIET gevaalijk.

Wesley

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

Hete druppels in iemands nek en dan brandwonden.

Comment

• moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

1. iets ophangen aan safeteys - not done
                            2. Iets ophangen waarvan je weet dat het als reling is bedoeld, niet als ophangpunt - not done

1 en 2 zijn keiharde kritiek, kan je wel of niet je voordeel mee doen.

Rookmachine ophangen, kan...zijn al onderwerpen over, lees ze eens door voor de voor an nadelen, kan je daarna een afweging maken.

Bedenk goed: spullen hebben en weten hoe ermee om te gaan zijn twee totaal verschillende dingen.
                            Je plaatst je berichten omdat je trots bent op je producties, zo komt het in ieder geval over.

Ik heb bij het doorlezen van dit onderwerp en hert bekijken van de foto's meerdere malen het gevoel van: jemig...die weet echt niet waar hij mee bezig is!

Je bent goed bezig wanneer je de goede raad en adviezen die worden gegeven gaat lezen en doorvraagt bij de punten die je niet snapt.
                            Voel je niet aangevallen, het is goed bedoeld, net als de manier waarop jij de feestjes op de foto's hebt verzorgd: met de beste bedoelingen!

ps, denk je nog wat meer aan je spelling, zou fijn zijn.
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...