Drive-In Show 13 jarige

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj_jr
    • Dec 2006
    • 16

ziet er nettjes uit

Comment

• Bastisito
      • Sep 2004
      • 185

Originally posted by jazzprr
      Bij mij komen mij klanten nooit achter mijn booth.Nam aan dat de truss achter de dj bleef staan

Maar idd hete druppels zijn niet fijn!
      Bij ons staat de truss BOVEN de meubels. En dan nog altijd: wil jij wel een druppel loeihete vloeistof in je nek?
      Meneer, waar is dat ene knopje nou precies voor?

Comment

• boris_deckers
        • Aug 2006
        • 58

Ik snap deze topic niet zo. "Kijk is hoe groot mijn zooitje is, lekker groter dan de jouwe". Verder hebben we al een topic waar je je apparatuur lijstje neer kan dumpen

Comment

• renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

Rookmachine in een truss heeft toch sowieso geen zin?
          Rook gaat omhoog, dus hoe lager je de boel in de zaal spuit, hoe langer het zichtbaar blijft hangen (en hoe minder vloeistof je erdoor spuit op een avond).

René
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• jazzprr
            • Nov 2006
            • 72

Originally posted by renevanh
            Rookmachine in een truss heeft toch sowieso geen zin?
            Rook gaat omhoog, dus hoe lager je de boel in de zaal spuit, hoe langer het zichtbaar blijft hangen (en hoe minder vloeistof je erdoor spuit op een avond).
            Ik heb zelf regelmatig te maken met mensen die het niet fijn vinden om tussenin al de rook te staan. Met een rookmachine (die voldoende kracht heeft) spuit ik dan van boven naar beneden de rook. Rook moet ook dicht bij je licht zijn. Ook gebruik ik de vloeistof van Martin, deze blijft over het algemeen beter hangen.

Ik denk zowiezo dat het gebruik, en de plaatsing van een rookmachine persoonsgebonden is.
            Live at night,sleep at day...

Comment

• Dj-Sjors

Als je per ce veel rook bij je lichteffecten wilt hebben kun je ook een rookmachine op je topjes plaatjes Mits de stevig staan. Maar dan betwijvel ik het nog. Ik hou het gewoon op de grond naast mijn Dj Booth.

Comment

• jaspertje
                • Dec 2005
                • 229

Originally posted by Dj-Sjors
                Als je per ce veel rook bij je lichteffecten wilt hebben kun je ook een rookmachine op je topjes plaatjes

dit lijkt mij niet verstandig in verband met hete druppels uit het rook apparaat
                sorry van de typfouten ben dyslecties

Comment

• Soilworker
                  • Jan 2004
                  • 71

Leuk!

Herkenbaar, vroeger toen ik 12 was ook zo begonnen, trussje van eurotruss, 8x par56,babystar effectjes, Matrix amps + fostex p.a.. leuk om te zien dat er nog steeds kids zijn die dit doen op zo`n jonge leeftijd, ikzelf heb alles verkocht op mn 18e en heb er allemaal studio meuk ervoor teruggekocht. ook leuk, maar soms wou ik dat ik al mn gave spulletjes nog had.

Maar het sjouwen,opbouwen,breken is niet (meer) mijn ding. Doe mij maar een bureaustoel en een 2 beeldschermen (nee geen tft`s) en een versie van cubase met een zenuwachtige band achter me die hoopt dat hun mix supervet wordt.

` sorry, ik had even een emotioneel moment

No problem, FrankiE`
                  FertiliZing YOUR World

Comment

• Sikkie
                    • Sep 2004
                    • 126

Originally posted by boris_deckers
                    Ik snap deze topic niet zo. "Kijk is hoe groot mijn zooitje is, lekker groter dan de jouwe". Verder hebben we al een topic waar je je apparatuur lijstje neer kan dumpen
                    Ik snap jouw reactie niet zo. Slecht geslapen ofzo? Die jongen is best goed bezig...

Comment

• dj empire
                      • Mar 2006
                      • 46

allemaal bedankt voor jullie reacties !
                      inmiddels is de dynamo verkocht en heb ik op de pa-markt 4*aztek dj robo mkII kunnen kopen
                      ben nu aan het sparen voor een usb>dmx interface,dan kan dat 56 kanaals dmx-paneeltje ook de deur uit daarna maar is kijken voor een mooi setje truss.

greetzz

Comment

• stefan90kauw
                        • Jun 2005
                        • 189

Originally posted by dj empire
                        allemaal bedankt voor jullie reacties !
                        inmiddels is de dynamo verkocht en heb ik op de pa-markt 4*aztek dj robo mkII kunnen kopen
                        ben nu aan het sparen voor een usb>dmx interface,dan kan dat 56 kanaals dmx-paneeltje ook de deur uit daarna maar is kijken voor een mooi setje truss.

greetzz
                        Bij velleman heb je ze al vrij goedkoop.
                        En als aansturing zou ik daslight adiviseren. Vind ik persoonlijk wel een verdomd handig programma.

dmx light software, dmx lighting controller, dmx512

Comment

• hugovanmeijeren
                          • Oct 2004
                          • 1436

Originally posted by stefan90kauw
                          En als aansturing zou ik daslight adiviseren. Vind ik persoonlijk wel een verdomd handig programma.

Werkt dat onder dat Velleman kitje dan???

Lijkt me dat je dan hun eigen dongle nodig hebt..?

Groeten Hugo
                          Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• stekelvarke
                            • Dec 2004
                            • 1062

Je hebt de Daslight interface nodig (maar deze is ook bij Velleman(HQ power) verkrijgbaar).

De velleman kit werkt enkel met freeware software.
                            exit night into LIGHT

Comment

• dj empire
                              • Mar 2006
                              • 46

Originally posted by stefan90kauw

zou wel mooi zijn als dit zou werken, maar helaas dit werkt niet.
                              ik ga een dmx4all interface kopen en ga dan freestyler gebruiken, vind dit persoonlijk fijn werken

Comment

Working...