Feest voor de C en D teams hockeyclub Soest

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sound-impulz
    • Mar 2006
    • 16

Feest voor de C en D teams hockeyclub Soest

Afgelopen week leuk feestje gedaan samen met Dj Flo en Max:

Hier een lijstje met apparatuur:

Geluid:
    - 1x Electro Voice Eliminator I Set
    - 1x Electro Voice Q66 amp
    - 1x Dj-Set (2x cdj-800, 1x dn x-1500, OEM draaitafel)

Licht:
    - 4x Scans (JB Systems Winner II scans)
    - 2x DTS Par 56 long black MFL 4-bar (op dmx bar)
    - 1x Geni Stroboscoop 1500 watt

- 1x Botex Dj-Mingle en JB-Systems CMX 24

Overige:

- 1x 2.5M 30 cm triangle truss (merk: onbekent )
    - 2x JB Systems wind-up statieven
    - 2x Antari rookhok (waarvan er maar eentje het deed)

Foto's: http://www.soundimpulz.com/foto_pagi...feest_2006.htm

Martijn
    Last edited by sound-impulz; 01-04-06, 12:53.
    Sound-Impulz, Licht en Geluid
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

ik vind die scan's er cool bij hangen

Maar het Licht bestuur is een beetje een rotzooitje
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Comment

• sound-impulz
      • Mar 2006
      • 16

Over dat licht gebeuren...:
      alleen die dmx dj mingle is van mij... die andere tafel (JB CMX 24) is van dj flo en aangezien ik nog niet voor alleen me dj mingle een kistje ga halen heb ik hem nu nog even gewoon in een krat gegooid werkt ook prima want die dingen zijn toch niet stuk te krijgen... maar als ik ook nog iets van een scancontroller heb dan gaat alles in mooi 19 inch kistje...

over het geluidsetje:
      de EV set klinkt erg lekker... goeie en mooi diepe bass. Helaas had Max waar ik dit showtje samen mee deed alleen een Q66 amp van EV en de complete set speakers heeft toch graag wat meer sap om lekker te beuken dus heb hem nog niet op "volle beukstand" gehoord, maar binnekort meer aangezien we hem dan gaan beluisteren met nog een twede amp erbij...

Martijn

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Nu ken ik toevallig die locatie, maar was het teveel moeite om even je truss aan die mooie spanten te riggen? of is dat iets wat jullie niet/nooit doen?

Mooie locatie voor een feestje daaro in Soest...hele vooruitgang ook qua trappen in vergelijking met oude clubhuis (trappen brrrr)

Comment

• sound-impulz
          • Mar 2006
          • 16

Ik weet niet hoe jij wil gaan riggen aan spanten die ongeveer met 25 graden omhoog lopen ? maar volgens mij mag je zelfs met Super beamclambs maximaal 15 graden nog maar net riggen... bovendien komt daarbij dat dit onder mijn verantwoording viel en ik daar nog eigenlijk geen ervaring mee heb hebben we dat niet gedaan... Ik wil dus zeg maar niet het risico lopen dat het naar beneden komt als ik daar de verantwoording heb en op statiefjes werkt ook prima en is ook goedkoper dus is het indd teveel moeite, ook gezien het feit dat we geen apparatuur gehuurd hebben, dus zouden we dan ook nog naar een bedrijfje moeten rijden waar ze de goede gear hebben...

Comment

• sound-impulz
            • Mar 2006
            • 16

@ Ralph:
            heej ralph, ik zou graag willen weten waar jij de hockeyclub van kent dan ? heb je wel is AB-feest gedaan ? ken je michiel janssen ook ? heb ik je wel eens gezien ?:P

Comment

• vdm-producties
              • Mar 2006
              • 37

Originally posted by sound-impulz
              @ Ralph:
              heej ralph, ik zou graag willen weten waar jij de hockeyclub van kent dan ? heb je wel is AB-feest gedaan ? ken je michiel janssen ook ? heb ik je wel eens gezien ?:P
              blijf ff ontopic

Comment

• Max-v-Eck
                • Apr 2006
                • 4

was zeker een vet feestje,

nog even wat aanvullingen :
                het merk van de truss is wel bekend : global truss

en ik vind de EV set een heel vet setje, het is me eerste echte geluidset en ben er dik tevreden mee

ps: eerste post

Comment

• Max-v-Eck
                  • Apr 2006
                  • 4

Originally posted by ralph
                  Nu ken ik toevallig die locatie, maar was het teveel moeite om even je truss aan die mooie spanten te riggen? of is dat iets wat jullie niet/nooit doen?

Mooie locatie voor een feestje daaro in Soest...hele vooruitgang ook qua trappen in vergelijking met oude clubhuis (trappen brrrr)
                  binnekort is er op de hockeyclub een feestje met Ben Liebrand en daarbij was het idee : 5 meter truss aan die haken hangen met daarin :

2 x Martin mac 250 ( krypton)
                  4 x jb winner scan
                  2 x t4 met par 56
                  en nog wat kleine effectje

Uit je bericht kan ik opmaken dat je ervaring hebt met die haken, en ik maakte me een beetje bezorgt of het er wel in kon hangen ?

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Ik kom met enige regelmaat bij de Soester hockeyclub, je moet immers en hobby hebben naast je werk niet
                    Zo ken ik zo'n beetje alle hockeyclubs in het land.

Met de juiste steeltjes is het geen enkel probleem om aan dat spantenverband en net stukje truss op te hangen.

Comment

Working...