Carnaval 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Didier
    • Aug 2002
    • 323

Carnaval 2006

Zoals je ziet gaat het hier niet om de mooiste wagen, maar
    om het plezier en een leuke sound.

De geluidsset op deze foto's was vorig jaar van mij (voorheen cyberdance),
    ik heb deze verkocht omdat er te weinig gebruikt van maakte. Voor mijn doeleinden was deze set namelijk veel te groot.

Aggegraat was veel te groot! We hadden een kleinere besteld, echter waren deze allemaal uitverhuurd. Het aggegraat werkte echter wel goed
    als verwarming

SPEAKERS:
    2x C6 coaxtop (12/2 hornloaded)
    4x BR18 (18"basreflex)
    2x BR218 (dubbel 18"basreflex)

AMP-RACK:
    1x QSC MX1500a
    4x Crown MA2400 (1 staat niet op de foto)
    1x DBX Driverack PA

Zuid-Limburg
  • djbbe
    • Jun 2005
    • 54

knap versterker rackje

en idd bij ons ook op carnaval
    een rap ineengezet flightcasje vo je paneel

Comment

• mac tecson
      • Feb 2006
      • 348

ziet er leuk uit.
      Hadden jullie ook nog iets voor staan of alleen achter?

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

nou toch maar even iets te zeuren: versterkerrack ziet er mooi uit, naja de inhoud. Kist zelf is een ramp, de handvaten veel te hoog, enkel 1 slot per kant voor zo'n deksel koeling laat te wensen over bij gesloten achterkant. Maar kanllen zou het wel gedaan hebben. En tja commercieel zoals in het andere topic?? Van jullie zelf of toch verhuurd??
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• mac tecson
          • Feb 2006
          • 348

hangt ook af van hoe je hem gebruikt. Voor verhuur zou ik idd een andere kist nemen met meer sloten. en iig de achterkant open maken.
          het probleem van de handvatten zie ik eigenlijk niet. Hij staat toch op wielen.
          de inhoud is wel mooi

Comment

• Watt Xtra
            • Oct 2004
            • 1119

dan leg ik jullie het probleem voor wanneer je deze kist op een podium van 80 cm hoog moet tillen, reken erop dat de handvaten kompleet verkeerd geplaatst zijn. Nu sta je met rechte rug en kun je de handvaten mooi beetpakken, alleen wanneer je deze nu wilt heffen, vergeet het maar. Maarja zoals ik al schreef, ben aan het zeuren!!
            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Didier
              • Aug 2002
              • 323

Links en rechts zitten grote fans ingebouwd, dus die koeling zat wel goed.

Installatie was eerst van mij, echter heb deze verkocht aan een kameraad van mij. Dus geheel in eigen beheer. Aan de voorkant was geen geluid, naast de DJ en bovenop lagen nog community monitoren.
              Zuid-Limburg

Comment

• Watt Xtra
                • Oct 2004
                • 1119

damm, je woont net niet in de buurt maar wanneer ik eens langskom, kom ik misschien wel even aan!! een biertje gaat er altijd wel in!! dus van mij, geen gezeur meer!!

Comment

Working...