2X Vibe 15 + 2X 15" Sub, kan dit?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj pr0flow
    • Mar 2011
    • 85

Ik ben in een winkel (geen reclame maken natuurlijk) langs geweest om te luisteren naar verschillende topkasten. En er werd mij vooral verteld om toch voor een 15inch kast te gaan omdat een 12inch de 2 subwoofers nooit zou bijhouden...

Wat vinden jullie?

Comment

• laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

Nog altijd hetzelfde als een paar berichten hiervoor...
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Ericsamandj
        • Jul 2010
        • 414

Originally posted by dj pr0flow
        Ik ben in een winkel (geen reclame maken natuurlijk) langs geweest om te luisteren naar verschillende topkasten. En er werd mij vooral verteld om toch voor een 15inch kast te gaan omdat een 12inch de 2 subwoofers nooit zou bijhouden...

Wat vinden jullie?
        De grootste klinklare onzin, weet niet in wat voor winkel jij bent geweest maar ze willen je waarschijnlijk een duurdere 15 inch speaker aansmeren.
        Neem nou het gegeven advies van hier aan en trek dit niet in twijfel, hier lopen mensen met meer kennis rond dan de gemiddelde winkelverkoper.
        Jouw subs gaan strakker klinken icm met een fatsoenlijke mid hoog 12 incher, ipv een 15 inch fullrange kast.

Comment

• HR Soundproductions
          • Oct 2005
          • 649

Originally posted by dj pr0flow

Wat vinden jullie?
          Buiten het feit dat dit niet zo is, ben ik vooral benieuwd naar.....wat vonden JOUW oren ervan???? (en dan doel ik niet op het verkooppraatje van degene die jou het advies gaf )

Comment

Working...