J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Standaard

Ben benieuwd of die XL3 (dacht ik) op FOH een zwemdiploma heeft...
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Een half miljoen € materiaal gehuurd zonder verzekering bij Ampco.

Dat is de eerste keer dat ik hoor dat ze dit toestaan.

Standaard

tegen een natuurramp ben je zowiezo toch niet verzekerd?
    Dus ik vraag me af of dit er onder valt.
    lekker belangrijk!

Ingeschreven
    Mar 2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frederic Bekijk Posts
    Een half miljoen € materiaal gehuurd zonder verzekering bij Ampco.

Dat is de eerste keer dat ik hoor dat ze dit toestaan.
    je moet tegoei lezen, er staat dat ze een deel van hun materiaal huren bij ampco, niet alles. Rowwen heze heeft een grotere bezetting, met veel eigen en duur materiaal.

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Of ze het gehuurd hebben of het is eigen materiaal, maakt eigenlijk geen verschil.
    Al mijn muziekinstrumenten die ik gebruik om op te treden zijn verzekerd.

Standaard

Zojuist gezien dat de weermensen elkaar tegenspreken, wat ik begreep kwam de storm zaterdag onverwacht. En ik neem aan dat ze dat soort dingen wel in de gaten houden bij zo'n festival, ik zelf doe dat wel namelijk, zover ik dat kan en de ervaring er voor heb. Nu begint er net een op tv bij Editie NL ineens te vertellen dat ze het kunnen zien aankomen...Ik ben even de weg kwijt...Ben vandaag zelf een dagje weggeweest en houd dan of dan wel buienradar of weeronline in de gaten(weeronline is wat preciezer) en het was een mooie dag...kijk een keer op buienradar, geen vuiltje aan de lucht...Tot zover alles leuk...tot ik een druppeltje voelde en een keer in de lucht keek...Ik pak mijn telefoon en kijk nog eens op buienradar, ineens een hoop wolken richting de plaats waar ik was...Het eerste wat ik dacht, die waren er straks nog niet...De heren en dames meteorologen hebben het de laatste tijd wel vaker mis en zeggen dan ook dat ze er niks aan kunnen doen en dat spontaan ontstaat...Ze weten toch tegenwoordig wel dat ze sowieso niet verder dan 24 uur kunnen voorspellen...Maak de mensen dan niet blij met een dooie mus, als HUN denken dat het mooi wordt en het niet zo blijkt te zijn...en dan ineens wel weten dat ze er wel eens naast zitten en niet verder dan 24 uur iets zekerder kunnen zijn..

Maar goed, een tip voor de mensen die het niet wisten weeronline.nl is best betrouwbaar en je eigen gevoel. Is het mooi weer en koelt het ineens af, kijk dan eens goed naar de lucht en welke kant de wolken uitgaan. Dan even een radar checken. En dan hard weglopen..;-)
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Ingeschreven
    Aug 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door renevanh Bekijk Posts
    Ben benieuwd of die XL3 (dacht ik) op FOH een zwemdiploma heeft...
    Mike mixt niet in de tent maar in een vrachtwagen.
    Life is what you make it

Standaard

Deze XL3 lag onder het ingestorte tentdoek, volgens Mike...evenals zijn outboard spul...
    Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Standaard

Zonder op deze zaak zelf in te gaan. hierbij het rapport van de inspectie openbare orde en veiligheid wat nog warm van de printer is.. nog geen maand geleden gepresenteerd. De gemeente heeft een taak. leg die verantwoordelijkheid dus ook bij de overheid; je MAG vragen om controles, je MAG vragen om kaders. dat gemeentes dat niet doen is hun zaak... maar onder druk wordt alles vloeibaar.

http://www.ioov.nl/actueel/@128299/inspectierapport_0

Mijn tenen krullen op als ik een burgemeester op tv "gelukkig" hoor zeggen. geluk speelt geen rol, goed organiseren wel.

Forum Rechten