J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 8 Eerste 1 2 3 4 5 6 7 8 Laatste

Standaard

Citaat:
    Origineel gepost door moderator
    1) Eurotruss is een fabrikant,
    2) Highlite is fabrikant cq groothandel,
    3) J&H en andere webshops zijn, dit niet. Dit zijn verkopers aan de eindverbruikers.
    Verder vraag ik me de relevantie van je opmerking in dit onderwerp af, korte toelichting voor de slechte verstaander?

1) In theorie ja, maar begeeft zich dus wel op het pad van 2) en 3).
    En daar heb ik om meerdere redenen mijn bedenkingen tegen. Zie onderaan.
    2) En wat fabriceert Highlite dan zo allemaal?
    In mijn ogen is dat ook niets meer dan een (groot-) handel. Misschien laten ze hun naam op bepaalde producten zetten waarvan ze grote series inkopen, maar dat maakt je nog geen fabrikant.
    3) Volgens mij leveren zowel 2 als 3 aan eindverbruikers. En shop of webshop is niet zo heel erg verschillend in mijn ogen.

over je adje1 heb ik niets te melden, ik heb geen enkele notie van de verhouding tussen de genoemde truss en eurotruss als leverancier.

2. Highlite laat een aantal producten op basis van door hen bepaalde eisen produceren in fabrieken die op voor Highlite produceren.
    Wat mij betreft ben je dan fabrikant, het is anders als je iets verkoopt waar de naam van een ander op staat, dan ben je verdeler.

adje 3 Highlite levert doorgaans niet aan eindverbruikers, zullen ongetwijfeld uitzonderingen op zijn.

Een shop is niet anders dan een webshop, geheel met je eens.
    Echter niet alle winkels zijn gelijk. je hebt dozenschuivers en je hebt bedrijven die zich sterk maken voor de producten die ze verkopen.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Standaard

Bedankt voor alle reacties!

Ik heb in gedachten om deze set te gaan kopen:

2x Fantek T-101 (tweelingbroer van de VMB TE034) (CE en TUV gecertificeerd en BGV-C1 gekeurd: wat houd dit in?)
    2x Passende trussadapter
    3x 1m Alutruss

Prijs van dit setje: €1037,-

De prijzen zijn van een winkel net over de duitse grens (ja, ik weet dat ik hiermee een bijdrage lever aan het ruineren van de nederlandse markt, hier wil ik geen discussie over voeren)

Ik heb ook bij de lokale dealer nagevraag wat dit setje bij hem koste (met in de plaats van de Fantek, de VMB statieven) resultaat: meerprijs van grofweg een 500 euro. Voor mij is dit best een groot verschil (heb ik weer een t-barretje van).

Wat denken jullie?

Standaard

Ik heb ook al gekeken naar de ST-132, maar deze zijn niet gekeurd. Keuring is iets wat ik toch graag wil.
    Het is de bedoeling dat ik met de truss-set toch een paar jaartjes vooruit kan. Het maximale wat eraan komt te hangen is 4xT-bar, 2x scan, strobo en overige kleine effecten.
    Iedereen raad me aan om prolyte truss te kopen, ik zie hier het nut niet van in, want er wordt gezegd dat de Alutruss op de prolyte truss past, dus ik kan altijd nog een paar meter bijhuren.

Verder heb ik nog een vraagje: wanneer je gekeurde truss/statieven koopt, krijg je er dan een certificaat bij dat het is gekeurd of hoe zit dat? en als dan alles in elkaar stort, moet je dan een soort van certificaat dat het gekeurd is aan je verzekeraar laten zien? of kun je dan nog bij iemand anders aankloppen?

Maar wat denken jullie van de set die ik twee posten hierboven aangeef?

Standaard

Hierom geen ST-132:
    - Niet gekeurd
    - Ingeklapt onhanding groot

Ik wil 1,5 meter truss stukken, omdat ik met vervoerbeperkingen zit

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dj_bob
    Ik wil 1,5 meter truss stukken, omdat ik met vervoerbeperkingen zit
    Dan heb je toch nog wel een aardige bakfiets.
    Maar ze zijn er ook heus te vinden met 2,5m lange bakken.
    Met een certificaat van "wegwaardigheid" en al.
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rinus bakker
    Dan heb je toch nog wel een aardige bakfiets.
    Maar ze zijn er ook heus te vinden met 2,5m lange bakken.
    Met een certificaat van "wegwaardigheid" en al.
    Sorry rinus, maar waar slaat die reactie op?

Omdat ik nog geen rijbewijs heb moet alles in m'n ouders' auto en aanhanger. Niet iedereen heeft de beschikking over een bus/vrachtwagen.

Maar waar het topic over gaat: wat vinden jullie van de truss-set?

2x Fantek T-101
    3/4x 1m Alutruss (dit merk maakt geen 1,5 meter stukken)
    2x trussadapter

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

[QUOTE=dj_bob
    Maar waar het topic over gaat: wat vinden jullie van de truss-set?

2x Fantek T-101
    3/4x 1m Alutruss (dit merk maakt geen 1,5 meter stukken)
    2x trussadapter[/QUOTE]

ik zou er meteen 1000 van nemen... lol

Forum Rechten