J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 2 1 2 Laatste

Standaard

Als jou verzekeringsagent dit niet kan indekken zou ik een andere nemen.
    Ik ben gewoon verzekerd (aansprakelijkheid) voor stukken door mijn schuld. En via de arbeidsongeschiktheid voor het eventuele vallen uit constructies en de gevolgen daarvan.

Interpolis en ja het kost wel wat !

(en je hoeft er geen boek over te schijven. Maar ik vind het wel fijn als ik mensen inhuur dat ze weten hoe iets te noemen)

Standaard

Verzekeren in de A/V branche is niet moeilijk maar wel (heel) kostbaar. Wil/kan je agent dat niet regelen voor jou dan is het inderdaad tijd voor een andere.

Verder als iemand het heeft over trusten (denk ik aan webcams, keyboards, etc.) dan ga ik naar een ander die wel weet waar hij/zij over praat. Een webcam die uit het dak valt alla maar een complete truss met licht, nee dank je.

Wil hiermee niet zeggen dat jij je werk slecht doet maar het gebruik van goed vakjargon geeft vertrouwen en zegt wat over je kennis in het vakgebied.
    Laatst gewijzigd door vasco; 14-09-07 om 12:45.

Standaard

beter een dure verzekering, dan na een ongeval niks uitbetaald krijgen.

Standaard

Dit onderwerp maar weer eens aanwakkeren.

Ik ben bijna klaar met studeren en nu al hier en daar aan het freelancen. Hier wil ik ook na mijn studie mee doorgaan. Ik heb een BTW- en KvK-nummer, dus dat is allemaal geregeld.

Maar nou wil ik nog mijn verzekeringen, etc. regelen. Zo ben ik op de site van ZZP Nederland beland en zij bieden allerlei verzekeringen aan als aansprakelijkheids- en arbeidsongeschiktheidsverzekering en pensioen regelingen. Dit ziet er erg interessant uit, maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

Zijn er freelancers die ervaring hebben met ZZP Nederland? Of zijn er andere (voordeligere) verzekeringsaanbieders die jullie kunnen aanraden?

Dankjewel,

Dave

Forum Rechten