PAS OP! Uli Luesenbrink www.audio-boerse.de

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TMC
    • Mar 2007
    • 2

    PAS OP! Uli Luesenbrink www.audio-boerse.de

    Hallo collegae,
    Ik heb wederom een nare ervaring met het kopen van een Shure microfoonset bij Uli Luesenbrink (Audiobörse | professionelle Veranstaltungstechnik, Studiotechnik, Lichttechnik, Beschallungstechnik) Het appraat
    heb ik anderhalve maand geleden betaald, nooit ontvangen en Uli maar beweren dat het echt komt. Nu ben ik het zat en ik heb gezegd dat ie het geld maar terug moet strorten, maar je raad het al het geld komt niet terwijl meneer Luesenbrink vrolijk verder adverteert met de desbetreffende microfoonset. Hij laat doelbewust mensen betalen en levert vervolgens niet. Ik heb inmiddels meerdere mensen gesproken die nog materiaal van hem krijgen en die zijn al sommige zijn al 5 maanden verder.

    Hij kan simpelweg veel goederen niet meer leveren omdat het grootste deel van de handel die hij deed met een Belgische firma als tussenpersoon verkocht is aan Procon in Hamburg hij laat de goederen gewoon op zijn site staan en probeert vervolgens de bestelde goederen elders te betrekken wat niet lukt.

    Wie heeft er nog meer nare ervaringen met Uli Luesenbrink ?
    Ik wil een front gaan vormen tegen deze man en de man een bezoek brengen met de lokale Politzei in Wenden. Op Audio Forum kun je zien wat voor schade hij aangericht heeft. Ook is hij in 2005 al veroordeeld wegens "bertrug" Als je op Ebay koopt kijk dan uit voor de naam "Heinzbox" en kom je een E-mail tegen met "info@pt-audio.de stink er dan niet in.

    U bent gewaarschuwd !!!!!
  • Watt Xtra
    • Oct 2004
    • 1119

    #2
    Tja
    deze meneer is bij vele mensen dus al erg bekend!!

    Kijk voor de gein eens op het forum bij de duitse collega's!!
    Pagina's vol over de betreffende persoon.

    een bezoekje brengen aan deze meneer is vaak voldoende, neem een paar potige vrienden, bekenden of andere grote mensen en grote kans dat je je geld terug krijgt of dat ineens wel je mics klaarliggen.

    Maarja, wat is het spreekwoord ook wel, een * stoot zich niet 2 maal aan dezelfde steen?
    Voor de rest doe je heel weinig tegen deze personen, ze leven van het oplichten van mensen.
    JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      In eerdere onderwerpen al reeds aangegeven; hier zijn sites voor!

      InternetOplichting - Index bijvoorbeeld.

      Slotje door modje.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      Working...