Contract met Buma rechten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joris
    • Aug 2000
    • 5

Contract met Buma rechten

Hallo allemaal,

Ben een tijdje weg geweest (zoiezo niet zo veel gepost in het verleden), maar ben nu weer terug met dezelfde vraag die ik een tijdje geleden had.

Wat is namelijk het geval: Ik werkte eerst bij een drive-in en nu heb ik de boel zo´n beetje overgenomen. Ik ben geen eigenaar, maar dat is zo´n beetje het enige wat ik niet ben. Ik heb 4 DJ´s in dienst en krijg steeds meer feestjes binnen.

Indertijd heb ik eens gevraagd of iemand een voorbeeld van een contract kan laten zien voor een drive-in. Daarbij ging het vooral om de regel over Buma Stemra en dat de eigenaar van de zaal waar het feest gehouden wordt, hiervoor verantwoordelijk wordt gehouden.

Toen heeft niemand mij zo´n contract kunnen laten zien. Nu heb ik een contract van onszelf in een oud archief gevonden, maar nog steeds geen regel over de Buma. Dus eigenlijk heb ik weer dezelfde vraag: heeft iemand een voorbeeld van een professioneel ogend contract, of anders alleen het gedeelte over de Buma Stemra. Ik ben al op de site van Buma Stemra geweest, maar ben er niet veel mee opgeschoten. En op internet is hierover ook niet echt veel te vinden, of eigenlijk "echt niet veel".

Jullie zouden me een groot plezierdoen, door een voorbeeld hier te posten!

Alvast bedankt en de groeten,

Joris.
Working...