HQ-Power VDSTG15

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drievan
    • Oct 2007
    • 2

    HQ-Power VDSTG15

    Hallo ik zou mij als beginnende dj een installatie willen aanschaffen en ik dacht aan de boxen VDSTG15 van hq-power isdat een goede keuze ofniet?
    Kunnen julie mij tips geven over welke boxen ik dan wel moet kopen?

    MVG

    Dries
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Ik zou doorsparen naar iets beters. Deze kosten toch ook al gauw 180.00,- per stuk dacht ik? Ik zou dan wat verder sparen naar de Vibe 15 van JB Systems. Deze zijn een stuk kleiner, wegen wel evenveel (raar hé... zou dit iets met kwaliteit te maken hebben??) en gaan voor hetzelfde versterkvermogen MINSTENS even luid en zuiver als deze (ook raar hé... zie eerdere opmerking).
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • DJ-sjaakie
      • May 2007
      • 62

      #3
      zelf heb 2 vdsg10 en die geven een mooi geluid samen met een versterker van moseft
      draaien is mijn hobby

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Idd... Sjaakie... die klinken niet slecht... VOOR HUN PRIJS! Maar het is nog altijd niet wat ik versta onder goed geluid en ik ben echt de beroerdste niet op dat vlak. Voor mij hoeft het niet EAW of L-acoustics te zijn. Maar een minimum aan geluidskwaliteit vind ik toch een vereiste en daar vallen deze speakers net buiten.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • DJ-sjaakie
          • May 2007
          • 62

          #5
          ieder zijn smaak
          draaien is mijn hobby

          Comment

          • HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 650

            #6
            Precies, ieder zijn smaak ( net zo goed als; ieder zijn budget, toepassing of voorkeur).

            Persoonlijk niet mijn ding, deze kastjes ( want speaker wil ik het niet noemen). Kan zijn dat dit prima voor de "instapper" is.... maar daar is ook alles wel mee gezegd.

            Wat misschien NU heel leuk lijkt, kan over een jaartje totaal niet meer toereikend zijn.Waarschijnlijk wil je dan iets beter en geef je dus twee keer geld uit. Heb je al eens naar 2e-hands materiaal gekeken van een iets meer geaccepteerd merk?Kijk bijv. eens rond naar DAP AX-12 kastjes, prima prestaties en tweedehands erg goed te betalen. Vaak kun je leuke dingen scoren of div. fora of bijv. marktplaats. Restwaarde is, als je het later toch weer wilt verkopen, dan ook nog eens hoger en hoef je de HQ-power kastjes niet op te stoken in de openhaard omdat je er niet vanaf komt...

            Maar goed, als jij toch al besloten hebt wat je aan gaat kopen.....
            Last edited by HR Soundproductions; 09-10-07, 09:44.

            Comment

            Working...