J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door **************
    ik weet dat de vrienden van Hof uit Haren het enige malen mochten verzorgen, met oa de MeyerSound M3D line's. Ook met de installatie van Celine Dion in de arena hebben die gents met oa de SB1's ( de satelietschotel-longthrow's ) op de jongerendag mogen stoeien. Verder weet ik dat er bijna altijd een opname / registratie wagen uit apeldoorn staat, die dan vaak op de multi van Hof ingeprikt staat.

wie t dit jaar gaat doen is me ff onbekend, maar ik geef die groningers om heel veel redenen weer alle kans....
    Klopt, heb laatst van Jochem Pastoor (Hof) iets opgevangen over dat zij het geluid zouden doen op de EO jongerendag.

Groeten Hugo
    Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Standaard

Tommie!!

Even weer wat geruchten uit de wereld helpen... Met enige regelmaat doe ik freelance projecten voor HOF, een dienstverband heb ik er echter niet. Zover ik weet doet HOF in april wel een klus voor de EO, maar wat er precies gaat gebeuren kan een insider (lees: vaste medewerker van HOF) denk ik beter vertellen.

Ontopic: ik heb geen flauw benul wie er dit jaar tekent voor de faciliteiten op de EO jongerendag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jochem Pastoor
    Tommie!!

(lees: vaste medewerker van HOF) denk ik beter vertellen.

Ontopic: ik heb geen flauw benul wie er dit jaar tekent voor de faciliteiten op de EO jongerendag.

AUKEEEEEEE????

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jakkes72
    AUKEEEEEEE????
    meneer meyer, bedoel je...lol

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jochem Pastoor
    Zover ik weet doet HOF in april wel een klus voor de EO
    Vandaag de EO Visie er eens op los geslagen (kom maar met het commentaar.....) en daar staat een artikel over het Nederland Zingt festijn in het GelreDome. (EO - Activiteiten portal - Nederland Zingt - homepage). En dat is op 21 april.

Nederland Zingt is normaal inderdaad een klus die HOF deed/doet voor de EO.
    Grote kans dat dat deze keer dus ook weer het geval is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sikkie
    Jij moet bij de recherche gaan
    Dank je, ben al A+ gescreened, en ben ook al ambtenaar, dus wellicht al dicht bij een carriere bij de plietsie.

Standaard

Gerucht is inderdaad niet waar; dit jaar zal Rider weer het geluid verzorgen voor de Jongerendag. Wel zal er waarschijnlijk een andere mixer zijn....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sammy8306
    Wel zal er waarschijnlijk een andere mixer zijn....
    Bedoel je persoon of materieel?

Forum Rechten