Cubo 15

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    Cubo 15

    Laat maar. Kan weg
    Last edited by sjig; 29-06-12, 16:10. Reason: laat maar
  • Rademakers
    • Jul 2003
    • 1281

    #2
    Ze kunnen qua maatvoering zowel de lijst als tekening volgen (geen problemen). De prijs is niet slecht.

    Mvg Johan

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Oke, dat is toch dat onderste plankje om het rooster op te monteren?
      En is er ergens nog goedkopere zaagservice te vinden? Gamma, Karwei, Praxis...

      Comment

      • Rademakers
        • Jul 2003
        • 1281

        #4
        Dat is inderdaad één van de belangrijkste bracings en het rooster kan erop worden gemonteerd. Het kan goedkoper, met de Gammapas op een rustig moment heb ik me laten vertellen.

        Mvg Johan

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #5
          En is dat plankje ook in te korten of is dat niet verstandig?

          Ik denk verder wel dat ik het voor die 46,- ga kopen. Maar eerst m'n vader overhalen....

          Comment

          • sjig
            • May 2012
            • 909

            #6
            In welke volgorde is de cubo 15 het best in elkaar te zetten? Eerst de onderplaat, dan de bracings, of...

            Comment

            • Rademakers
              • Jul 2003
              • 1281

              #7
              Dat plankje inkorten is niet verstandig. Voor de bouwwijze zie hier: http://freespeakerplans.com/forum/38...&start=60#8763

              Als je verder scrolt in dat topic kom je nog diverse andere fotoverhalen van de bouw tegen.

              Mvg Johan

              Comment

              • sjig
                • May 2012
                • 909

                #8
                Heel erg bedankt Johan. Ik zou zelf ook niet zo snel weten wat het voor nut heeft dat plankje in te korten.
                Maar ik heb nog een vraag, hoeveel weegt de kast in totaal. Zonder driver, alleen het hout?

                Comment

                • sjig
                  • May 2012
                  • 909

                  #9
                  En hoe presteert de DAP AB15 in deze kast? En ik neem aan dat de extended versie hiervoor benodigd is?

                  Comment

                  • Rademakers
                    • Jul 2003
                    • 1281

                    #10
                    Cubo 15 Standaard past uit één plaat van 122 x 244, dus is het gewicht leeg ietsje minder als het gewicht van één plaat (voor 18 mm MDF zo rond de 30 kg). De DAP AB15 werkt in zowel Cubo Standaard als Extended, al zou ik persoonlijk die laatste maken. Voor de prijs is de prestatie bovengemiddeld.

                    Mvg Johan

                    Comment

                    Working...