J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 2 1 2 Laatste

Standaard Yamha O1v96 - studio manager

Ik wil mij settings die ik heb gemaakt via de studio manager (bepaalde effecten, kanaal instellingen etc) laden in mijn ov196
    Maar hoe doe ik dat? Ze reageren niet op elkaar

Moet ik bepaalde dingen instellen op de 01v96 en/ of op de studio manager? Zo ja, wat?

Standaard

ff handleiding lezen....
    in de o1v bij remote je studiomanager op usb 1-1 zetten
    daarna in je sm file>system setup je input port op usb 1-1 en output poort heztzelfde
    kan zijn dat je eerst in de sm shell file>setup>midi ports eerst moet aangeven welke poorten je wil gebruiken...
    suc7

Standaard

ff handleiding lezen....
    in de o1v bij remote je studiomanager op usb 1-1 zetten
    daarna in je sm file>system setup je input port op usb 1-1 en output poort heztzelfde
    kan zijn dat je eerst in de sm shell file>setup>midi ports eerst moet aangeven welke poorten je wil gebruiken...
    suc7

Martijn, bedankt voor je reactie. Ik heb op de tafel onder dio/ setup in het menu midi / host usb 1.1 staan

Nu kan ik in sm onder file/setup/midi ports bij input ports niks aangeven??
    Bij output ports kan ik alleen aanvinken: Microsoft GS wavetable SW synt
    Onder setup/preferences staat Automatically synchronize on file load uit

Standaard

heb je je tafel al aan je comp gehangen ?
    als je dat doet gaat windows autom. nieuwe hardware instaleren
    als je dan je usb drive r(die je ook van de yamaha site kan downloaden) instaleerd moet ie boven water komen
    anders ffde-instaleren en opnieuw instaleren (eerst de shell dan de o1v)

Standaard

Dat zou het kunen zijn de usb drive
    ga ik even downloaden en opnieuw moeten proberen
    De tafel hangt al aan de computer

Zodra ik de usb driver heb geinstalleerd en alles weer heb uitgeprobeerd (zoals je uitlegt) kom ik hier op terug of het nu wel werkt of niet

Alvast bedankt

Standaard

Het werkt!! Martijn hartelijk dank en ik tref je vast (wel weer) on the road.
    Moet nodig eens kijken bij mooi wark heb voordat jullie hun deden paar x monitors gedaan voor ze op diverse festivals

Standaard

Hoi!

Ik heb min of meer hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik heb de drivers die bij de 01v96v2 zitten geinstalleerd en werken volgens windows2000 goed. Vervolgens wil ik via een USB kabel contact maken met de tafel. Ik zie alleen maar USB naar midi drivers op de yamaha website staan: Firmware & Software | Downloads | Yamaha Pro Audio
    Zijn dit de juiste drivers om via USB te gaan werken?

Groeten,

Hans

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door outvorst
    Hoi!

Ik heb min of meer hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ik heb de drivers die bij de 01v96v2 zitten geinstalleerd en werken volgens windows2000 goed. Vervolgens wil ik via een USB kabel contact maken met de tafel. Ik zie alleen maar USB naar midi drivers op de yamaha website staan: Firmware & Software | Downloads | Yamaha Pro Audio
    Zijn dit de juiste drivers om via USB te gaan werken?

Groeten,

Hans
    USB-MIDI drivers: antwoord is ja, dat is de goede.

Firmware & Software | Downloads | Yamaha Pro Audio

Succes :-)

Standaard

...en na een paar pogingen werkt het hier ook! Prachtig speelgoed! Bedankt voor de hulp!

Forum Rechten