Hertz-versterkers

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

    Hertz-versterkers

    Wie kan mij helpen aan informatie van/over Hertz versterkers? En dan met name de Linear 7-serie.

    Deze versterkers werden geleverd als 'standaard'-versterker voor Syrincs-systemen. Ook alle info over de nieuwe Syrincs CIA-versterkers is welkom!

    En nee, zoeken helpt niet. Zowel met Google als met Heuff kom je niet veel verder. Zelfs met Syrincs zelf niet! Er schijnt veel verloren te zijn gegaan in een brand. Vandaar deze vraag dus.
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

    #2
    Ik heb geen info over de Linear 7, wel over de Linear 5 serie, (en ook nog L-5 hardware), als je die wilt hebben, laat maar weten.

    Comment

    • moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5950

      #3
      Nou, bij deze laat ik weten: kom maar op met die info!
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

      Comment

      • Outline
        • Feb 2006
        • 1434

        #4
        Ik wacht ook af. Maar ik kan nu dus wel concluderen dat het zoeken naar een speld op de Himalaya is!

        Ik zal voorlopig maar rustig met ze doen, aangezien ik anders reparatie/vervangingsproblemen krijg...

        Maar ben dus erg benieuwd en zit met smart te wachten!

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          #5
          Nou, kijk hier dan maar snel hier: http://213.84.175.143/www-dis/carl/10_Linear5_hb.pdf
          en ook nog hier: http://213.84.175.143/www-dis/carl/10_Linear51_sh.pdf

          Groeten en succes ermee!

          Comment

          • Equipment
            • Jun 2005
            • 64

            #6
            Je kunt ook alle informatie nog opvragen bij de fabrikant (www.hertznet.de)

            Comment

            • Outline
              • Feb 2006
              • 1434

              #7
              Spank u very much! Zoek me al 2 jaar rot naar Hertz en kon niks vinden! Is 't dus Hertznet.de...

              Als iemand mij zoekt....

              Edit: Linear7 en 8 en MX204: alles al van naar beneden geladen....
              Last edited by Outline; 29-07-06, 19:35.

              Comment

              Working...