envoice mark 2 voor vocals

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wouter_jp
    • Aug 2003
    • 105

    envoice mark 2 voor vocals

    zijn er mensen op dit forum die ervaringen hebben met een mindprint envoice in live toepassingen?

    waarom wel of waarom juist niet?

    ik kan er een overnemen en zou deze dan willen gebruiken voor de lead zangeres van mijn nieuwe bandje ( hip-hop/ r`n b ) .
    hoor het graag.
    spelen !!
  • neeltje
    • Apr 2003
    • 295

    #2
    Bof, best wel een ok toestel, maar als je op een goede mengtafel werkt (lees: MH3,4 en daarboven), dan gaat hij je signaal enkel maar kelderen. Het is altijd leuk om zo'n bakje te hebben, en als je op een goedkope mengtafel aankomt gaat hij je helpen, maar vanaf de moment dat je op degelijker materiaal komt is de mindprint eigenlijk je zwakke schakel die, ik persoonlijk, uit de signaalkring zou gooien.
    Volgens mij kan je dan beter eens gaan kijken in het gamma van focusrite, TLA of dbx, die hebben dan toch leukere toestellen voor bijna dezelfde prijs.
    Je spreeks over een hip-hop bandje, probeer dan eerst FF een toffe compressor te versieren voor je bas en drumsound, dan komen je vocals ook al gelijk eens stuk frisser voor de dag. Lijkt mij een betere benadering om met weinig geld een tof toestel te kopen, dat nuttig werkt in je mix.
    "En Go"

    Comment

    • wouter_jp
      • Aug 2003
      • 105

      #3
      ok dan,bedankt voor de tips,
      wilde voor de bas een 160 a van dbx gebruiken.
      spelen !!

      Comment

      Working...