LanBox o.i.d.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thomaz
    • Feb 2004
    • 61

    LanBox o.i.d.

    Zonder weer de discussie tafel vs. PC op gang te willen trekken:

    Ik zoek een soort multimedia-controller waar ik zoveel mogelijk mee kan doen, en natuurlijk liefst voor een zacht prijsje.

    Ik dacht dus aan de LANBOX LCX, omdat die én midi én DMX én I/O én netwerk heeft. Nu is alleen mijn vraag of ik daarmee hetvolgende kan:

    Ik wil mijn PC eraan knopen via de ethernet aansluiting. Ik heb begrepen dat, als je de box aanstuurt via de MIDI ingang, dat je dan eenvoudig in MAX aan de slag kan (voor DMX en IO), is dat ook zo als je stuurt via ethernet?

    Verder vraag ik mij af of het mogelijk is een gewone eenvoudige lichtsturing op de DMX-in aan te sluiten en die dan als faders te gebruiken in LCedit+

    Als jullie misschien ook alterntieven kennen, hoor ik dat graag!

    Thomaz.
    \"Be strict when sending and tolerant when receiving.\"
    RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9
  • LuxProDeo
    • Feb 2003
    • 245

    #2
    Thomaz,

    Voor zover ik weet (heb zelf alleen een LCM) kun je op de LCX de verschillende protocollen tegelijkertijd gebruiken. Je kunt tegelijkertijd LcEdit+ gebruiken via TCP/IP en MAX via MIDI.

    Je kunt je vragen misschien het best even stellen op de LanBox-talk list, daar zitten Fokko & Matthijs van Duin (ontwikkelaars van de LanBox) zelf op, en die jongens zijn meestal supersnel met beantwoorden van zo'n beetje alle vragen.

    LuxProDeo

    Comment

    Working...