J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Standaard Het doel van strobo's

Is een strobo groter dan 3000 Watt nog nuttig, of is het dan leuker om er meerdere weg te hangen?

Dit is wel iets leuks om ff over te discusieren.

Ga jullie gang, reacties hieronder svp.

gegroet,

Sander

Standaard

De barcode ? Wat bedoel je ?

Standaard

Kan je wat winnen als je die ergens invoert ofzo?
    Maare sinds wanneer zitten er barcodes op apparaten, hoogstens op prijs labels maar dat is dan ook weer per winkel verschillend.
    We're ready to party, are you?

Standaard

beste Tim,

Voor track een trace codes van een bestelling bij J&H kan je het beste even mailen met de klantenservice
    klantenservice@licht-geluid.nl
    edit:
    Uit zeer goed geïnformeerde bron weet ik je te melden dat jij in je mail de barcode van jouw bestelling eind van deze middag via de mail door hebt gekregen.
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Standaard

citaat:Menno Appelhof Geplaatst - 03/01/2001 : 17:50:40
    --------------------------------------------------------------------------------
    En geef mij toch maar de yokes of scans als alternatief. Komt misschien ook wel omdat ik R&R ben en de strobo onder de house zooi parkeer.
    Het effect van 20 digispots met strobo is heftiger dan 2 1500, 3000 of whatever Watt strobo-tje. Maar dat is mijn mening.
    Guns 'n Roses waren het geloof ik die een jaartje of 6/7 geleden tourden met +/- 100 dataflashes. AC/DC gebruiken digitaal als strobo, Tina Turner idem en dan gekleurd, en zo kan ik nog wel een batterij van die artiesten opnoemen die een beter alternatief hebben dan een 3kW strobo of de 6kW strobo.
    Maar zo heeft een ieder zijn eigen idee en smaak hier over.
    Mijn spotjes zijn het in ieder geval niet
    dan spreek je wel over live muziek => das heel wat anders dan een fuif , op een techno fuif is het een gehele andere situatie vind ik en gekleurde strobo's kom je niet vaak tegen maar i denk dat het wel een mooi effect is als je van die dingen verstand hebt en goed kunt combineren , ik heb maar 1 grote strobo van geni van 2700 en stuur die met dmx en kan ze ook dimmen maar ik heb het nog nooit moette doen en ik doe voornamelijk house en techno party's en aan de ingang hang ik altijd een bord waarop staat "opgepast voor mensen met eppilepsie => flikkerende lichten" en alles is (voor mij) opgelost

greet's ljanton

*mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst*

Standaard

Kunnen we er nou niet allemaal mee akkoord gaan dat alle besproken zaken hierboven een verschillend effect creëren en dus inzetbaar zijn voor allerlei verschillende toepassingen? En wanneer je wat gebruikt dus afhangt van wat je wil bereiken?

Het is nogal wiedes dat je in het sportpaleis (Antwerpen) of in de brabanthallen ('s Hertogenbosch) er niet komt met 1500w strobes, net zoals je geen 3kW strobes moet hangen op een trouwfeest...

Groeten,

Beghin Didier
    Ampli bvba

Forum Rechten