Oude PAR onderdelen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • woetertje3
    • Sep 2013
    • 4

    Oude PAR onderdelen

    Beste allemaal,

    voor een project wil ik graag een prototype gaan maken van een nieuw product op de markt. Dee eerste stappen zijn gezet, en ik heb inmiddels toestemming om de benodigde patenten te gebruiken. Een van de volgende stappen is het verzamelen van materiaal. Daarom wil ik jullie graag allemaal vragen om oude, kapotte, of niet meer gebruikte PARren niet weg te gooien. Ik heb zo veel mogelijk PAR-64 onderdelen nodig. Zowel shortnose, als longnose. Als jij nog wat hebt liggen, of je kent iemand die misschien zoiets heeft, laat het me dan weten. Gezien het feit dat het hier om een non-profit project gaat en er vooralsnog alleen een prototype gemaakt gaat worden heb ik géén budget, en kan ik dus ook vrij weinig bieden in ruil voor de onderdelen. Ik kan uiteraard wel naamsvermelding in het rapport regelen.
    Alvast bedankt!

    Groet,
    Wout Panis

    (ps.: Ik heb het liefst onderdelen in en rond Zuid-Holland, maar aarzel niet om contact op te nemen)
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #2
    Ik heb hier nog 1 defecte led par 56 liggen. Misschien dat je hier iets aan hebt, hoewel het dus 56 is?

    Omgeving Noord Holland.

    Comment

    • Carl
      • Nov 2000
      • 907

      #3
      Ik heb wel wat 56 en 64 restjes liggen, geen grote bergen, maar woon dan wel weer in ZH. En kost niks ;-)

      Comment

      • woetertje3
        • Sep 2013
        • 4

        #4
        56 heb ik in dit geval niet zo veel aan. 64 wel! Kan je een indicatie geven van wat je ongeveer hebt liggen? Zijn het echt alleen maar losse onderdeeltjes of zijn het gewoon PARren die één of twee onderdelen missen?

        Comment

        • woetertje3
          • Sep 2013
          • 4

          #5
          Ik heb tot nu toe nog geen bruikbaar materiaal verzameld en ben dus nog steeds op zoek. Graag melden als u weet waar ik het kan krijgen!

          Comment

          • R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

            #6
            Originally posted by woetertje3
            Ik heb tot nu toe nog geen bruikbaar materiaal verzameld en ben dus nog steeds op zoek. Graag melden als u weet waar ik het kan krijgen!
            aangezien je aangeeft dat je een nieuw product op de markt wil brengen; ik zou zeggen, pitch het eens!
            best kans dat ik tegen 10% van je inkomsten wel mee wil investeren in wat parretjes hoor.

            Comment

            • woetertje3
              • Sep 2013
              • 4

              #7
              Originally posted by R. den Ridder
              aangezien je aangeeft dat je een nieuw product op de markt wil brengen; ik zou zeggen, pitch het eens!
              best kans dat ik tegen 10% van je inkomsten wel mee wil investeren in wat parretjes hoor.
              ALS dit product ooit echt in de verkoop gaat moet je denken aan een periode van toch zeker zo'n vijf à zes jaar tot een werkelijke productie ervan. De kans dat het gebeurt is zeker aanwezig, maar ook geen 100%. Daarom lijkt een investering als deze mij op dit moment geen goed idee. Ik heb al een aantal uitzonderlijke toestemmingen verkregen tot het gebruik van bepaalde patenten van Vari-Lite, maar dat betekent wel dat dit prototype nog niet direct tot een verkoopbaar product mag leiden. Vandaar dat ik echt op zoek ben naar oude PARren die weg mogen, en niet naar een investering. (Overigens zou het ook wel erg optimistisch zijn om meteen voor de 10% te gaan, ik zou in zo'n geval eerder denken aan 0,5% over de eerste 100.000 exemplaren o.i.d.)
              Toch bedankt voor het aanbod!

              Comment

              Working...