Showtec / Silverstar lt-211

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Matthew
    • Oct 2009
    • 1

    Showtec / Silverstar lt-211

    Hallo,

    Ik kan aan een showtec / silverstar lt-211 laserprojector komen.

    Zie bijgaande specs.:
    [FONT=Arial][FONT=Arial]
    [FONT=Arial][FONT=Arial][LEFT]LT-211 CLUB-PRO I RGB , Laser projector, Working Mode: [/FONT][/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]i.TOP LASER, Automatic, Music-active, DMX512 &
    Pangolin (ILDA connector).
    [/FONT]
    [/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]Laser Diode: [/FONT][/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]Red (635nm) > 250mW, Green (532nm) >20mW, Blue
    (473nm) >30mW.
    [/FONT]
    [/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]DMX512 Channel: [/FONT][/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial]24 Channels. W/O I.TOP Software or USB. Create sharp
    and dynamic images and beam shows using this compact RGB laser. The LT-211 using the most
    developed fastest scanners, combines RED, GREEN and BLUE laser sources to create bright
    colors, allowing the user to display professional laser images and beams. Supplied with i.TOP
    LASER software (including USB interface), this complete laser package is ideal for displaying text,
    patterns, animated sequences and ILDA files

    [FONT=Verdana]Nu is mijn kennis van laserprojectoren niet al te groot, maar hier werk ik op het moment wel aan om deze te vergroten.[/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]Ik wil een dergelijke laser toe gaan passen om voor het mkb bedrijfs prestentaties op te gaan zetten voor bijvoorbeeld nieuwe producten.[/FONT]
    [FONT=Verdana]Het gaat mij er om dat ik logo's zelf kan creƫren en producten in 2D en 3D kan laten zien. Dit al dan niet in combinatie met beeld vanuit een beamer.[/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]Het hoe en wat moet nog verder uitgewerkt worden en kan ik nu dus nog niet al te veel over uitweiden.[/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]Waar het mij om gaat; is deze laserprojector daarvoor geschikt? Het zal hier dan gaan op presentatieruimtes, kleine fabriekshallen, sportzalen ed.[/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]Heeft iemand ervaring met dit type laserprojector en kan deze projector zelfgemaakte plaatjes in bijvoorbeeld Rhino of 3dmax, omgezet naar een voor lasers geschikt formaat tonen?[/FONT]
    [FONT=Verdana][/FONT]
    [FONT=Verdana]Alvast bedankt voor het meedenken cq antwoorden.[/FONT]
    [/FONT]
    [/FONT]
    [/FONT]
    [/FONT][FONT=Arial][FONT=Arial][/LEFT]
    [/FONT]
    [/FONT]
  • chippie
    • Jul 2006
    • 528

    #2
    Als je daar een fabriekhal mee wil gaan doen zie je er niks meer van. Dus laat dat ding liggen, de software is ook niet fameus. Een laser kost aardig wat duiten en met zo'n low vermogen kom je nergens enkel goed voor thuis. Verloren geld beste man.
    IF YOU PAY PEANUTS......YOU GET MONKEYS.

    Comment

    • laserguy
      • Jun 2003
      • 2755

      #3
      Ff Chippie verder aanvullen: vermoedelijk zijn ook de afbuigeenheden van het goedkope en dus trage soort. Niets mee aan te vangen voor tekst en mooie tekeningen.
      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

      Comment

      Working...