Coef masterdisco 96 probleem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tISO
    • Jul 2007
    • 21

    Coef masterdisco 96 probleem

    Beste allemaal,

    Meestal lees ik zo'n beetje alles wat hier staat.. maar ik had een vraag dus vandaar...

    Ik heb een coef masterdisco 96 2e hands gekocht, maar als ik een projector aanklik en een fader openschuif gaat de lamp die ik op dat DMX kanaal heb ontzettend raar flitsen. Druk ik vervolgens de projector weg (maar laat het kanaal openstaan) dan doet hij het wel gewoon. Weet iemand waardoor dat zou kunnen?

    Ook zou ik graag willen weten hoe ik mijn tafel kan updaten/aan de PC kan hangen. ik neem aan dat daar een appart programma voor is, een rs232 kabel+ ondersteunende PC heb ik al. Maar het Programma kan ik nergens vinden en de mail adressen die op coef.it staan kloppen niet.

    MVG

    Tom
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    Misschien dat dit je verder helpt:
    Coef Lighting is part of the IAG Group Ltd. ©2009 Coef Lighting.
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • Skygrinder
      • Feb 2009
      • 14

      #3
      kan het niet zijn dat je de lamp laat resetten? ik heb wel wat scanners gehad met reset op hun shutter/dim kanaal?

      (je hebt het over een projector dus ik denk aan intelligent)

      Comment

      • tISO
        • Jul 2007
        • 21

        #4
        Sorry voor het onduidelijk zijn, maar het gaat om een Dimmer (word binnen coef ook als projector aangeduid, dus vandaar) Dus dat lijkt me niet.
        Ik ga hem vanmiddag nog even updaten naar de nieuwste software versie, mischien dat dat het probleem verhelpt.

        MVG

        Tom Tijssen

        Comment

        Working...