J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 5 van de 6 Eerste 1 2 3 4 5 6 Laatste

Topic: Showgun

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axs Bekijk Posts
    Vrije quote vanop lightnetwork
    The whole point of using the Showgun, was that the designer could use less fixtures and save power
    en nu nog een lichttech die weerstand kan bieden aan een beperkte hoeveelheid op het podium en een volle schuur thuis
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeMennooos Bekijk Posts
    Shogun is een mooi spotje en het zal een mooi spotje blijven als het maar een beetjes exclusief blijft. Dus niet op iedere hoek van de straat dadelijk te pas en te onpas ingezet wordt.
    Ik vrees dat de prijs van dit spotje te laag is om hem exclusief te houden...

(nooit gedacht dat ik ooit nog zou zeggen dat een moving head te goedkoop is...)
    Wouter Verlinden
    Creative Sound & Light Development

Standaard

Volgens mij zag ik er al een paar (6+) staan bij de live show van Het beste idee van Nederland.

Wie heeft dat nog meer gezien?

Nog een kleine toevoeging. Ik kwam
    dit tegen op de High End site. Daar word wel grondig getest.
    (en voor de niet Quiktime gebruikers heb je deze link nodig)

Gr. Niels
    Laatst gewijzigd door Baszza91; 14-10-07 om 09:41.
    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

Standaard

1) &%$#&%$# wat doen zij met die voeten onder die fightcase! Blokkeer die wielen effe. Als dat ding een gekke move maakt kan er van alles mis.

2) dit is een minimum valtest. Hier hoort een gecontroleerde val bij in een frame. En een strak gedefinieerde tijd op een triltestbank. En eigenlijk ook een temperatuurtest om het af te maken. (ik gebruik trouwens een aantal kisten die dit soort test hebben overleeft bij een MIL-testgroep. Lekker goedkoop... gratis. En ontstellende, waterdicht sluitende, kwaliteit)

Een zoutneveltest zou het helemaal afmaken. voor nederland
    lekker belangrijk!

Standaard

Er hingen 8 showguns bij het "beste idee van NL"
    Gister wezen breken daar.

Forum Rechten