J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste

Standaard

idd, mij is 't ook al gelukt om hem (hog3 op ipc) te laten crashen en ben dan nog maar een brave gebruiker (crash na het patchen). Misschien dat het stabieler draait op de roadhog ...

Ik zet 3 pinten in op 5 crashes
    nu gij en dan ikke weer

Ingeschreven
    Mar 2003

Standaard

waar gaat volgende week die job door ?

Ben namelijk enorm geintresseerd om er ook 1 aan te kopen en wil ze wel eens aan het werk zien .

Standaard

Axs, Ben is benieuwd of ge dem kunt laten crashen.. Werkt op zen hog3's he. Zit afzonderlijke DP processor in. Tafel beetje ontlasten.

Jobje waar het nieuw varken volgende week gebruik word is bedrijfsfeestje van Esprit. Dus mooie tafel en mooie vrouwen. Ga zeker goe zijn voor AXS.

Kan wel is laten weten waar het volgende publiekelijk feestje doorgaat waar hij wordt gebruikt.

Voor zover ik weet gaat zijn wij de eerste firma in Belgie die een Roadhog op de baan hebben.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kingafric
    Voor zover ik weet gaat zijn wij de eerste firma in Belgie die een Roadhog op de baan hebben.
    Dat zou ik nog niet zo snel durven te zeggen ... 'k dacht dat ze bij aed d'r n hoop besteld hadden, of ze er al zijn is natuurlijk iets anders.
    nu gij en dan ikke weer

Standaard

Volgens één van de lichttechniekers is AED van paln er een deel te bestellen. Maar ze hebben ze nog niet

Maarja belangrijkste is dat de tafel er is en ze tot hiertoe al zeker voldoet aan mijn verwachtingen. . Hopelijk gaan er veel mooie shows mee kunnen gedaan worden.

Standaard

Leuk hoor die Road Hog, maar waarom geen extra monitor outputs? En geen midi? Maar wel LEDs onder de desk... Damn... wat jammer...

Maar wel eindelijk een betaalbaar Flying Pig console mensen!!! Beter!!

Grtz

Ingeschreven
    Jun 2002

Standaard

Zoooo...
    zaterdag dat nieuwe varkentje eens wat in het gras laten bijten.

Moet zeggen... beviel me wel!
    Geen uitgebreide show, slechts een 8tal headjes en wat conv, maar het liep gewoon goed.
    Nu ja, is gewoon een hog3 met beperktere hardwarematige mogelijkheden. Ga hier dus enkel in op de specifieke specs voor de roadhog:

[LIST][*]hardwarematige layout erg OK en best roadproof[*]te gekke desklights onderaan, absoluut niet storend en erg bruikbaar! Eindelijk setlisten makkelijk te volgen [*]duidelijke schermen[*]software-layout voor verbetering vatbaar aangezien enkele veel gebruikte functies onderaan het scherm staan en je dan mag scrollen (bv cuelist options)[*]Enkele minor bugs gevonden, worden wel gerapporteerd aan FPS[*]en vooral... IK HEB DIT VARKENTJE NIET KUNNEN LATEN CRASHEN... (nu ja, erg beperkte show, maar heb zowat alles live zitten doen om toch maar het varkentje beetje te stressen).[/LIST]

Was sinds de laatste hog3 sw-versies weer terug overtuigd van de hog3 na enkele maanden mijn (gegronde) twijfels en deze roadhog bewijst dit ook nog maar eens.
    Zal een tafel zijn die ik met plezier nog wat meer zal inzetten waar mogelijk. Zijn natuurlijk enkele beperkingen tov de anderen FPS-oplossingen, maar deze zijn gegrond omwille van het specifieke marktsegment waar men deze hog wil aan slijten.
    Voor de kleinere shows waar vroeger een hog1000 / pearl / etc lag zeker een aanrader!

Fotootjes volgen later deze week.
    Laatst gewijzigd door axs; 04-06-07 om 11:10.
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door axs Bekijk Posts
    Zoooo...
    zaterdag dat nieuwe varkentje eens wat in het gras laten bijten.

Moet zeggen... beviel me wel!
    Geen uitgebreide show, slechts een 8tal headjes en wat conv, maar het liep gewoon goed.
    Nu ja, is gewoon een hog3 met beperktere hardwarematige mogelijkheden. Ga hier dus enkel in op de specifieke specs voor de roadhog:
    [LIST][*]hardwarematige layout erg OK en best roadproof[*]te gekke desklights onderaan, absoluut niet storend en erg bruikbaar! Eindelijk setlisten makkelijk te volgen [*]duidelijke schermen[*]software-layout voor verbetering vatbaar aangezien enkele veel gebruikte functies onderaan het scherm staan en je dan mag scrollen (bv cuelist options)[*]Enkele minor bugs gevonden, worden wel gerapporteerd aan FPS[*]en vooral... IK HEB DIT VARKENTJE NIET KUNNEN LATEN CRASHEN... (nu ja, erg beperkte show, maar heb zowat alles live zitten doen om toch maar het varkentje beetje te stressen).[/LIST]
    Was sinds de laatste hog3 sw-versies weer terug overtuigd van de hog3 na enkele maanden mijn (gegronde) twijfels en deze roadhog bewijst dit ook nog maar eens.
    Zal een tafel zijn die ik met plezier nog wat meer zal inzetten waar mogelijk. Zijn natuurlijk enkele beperkingen tov de anderen FPS-oplossingen, maar deze zijn gegrond omwille van het specifieke marktsegment waar men deze hog wil aan slijten.
    Voor de kleinere shows waar vroeger een hog1000 / pearl / etc lag zeker een aanrader!

Fotootjes volgen later deze week.
    zelfs jij kreeg het niet in de stress??? ongelovelijk, ben je je skills kwijt Axs? vroegaahh crashte alles als je er alleen al naar keek.

Standaard

Hoi Axs,

Ben blij dat je er tevreden over bent. Heb hem zelf ook al paar keer live show mee gedaan en inderdaad dat loopt vlotjes.

De kleine bugs worden gerapporteerd uiteraard. Aan elke nieuwe tafel zijn wel wat plus en min-punten. Maar voor zijn prijs is de tafel zeker de moeite waard. Zeker een aanrader en makkelijk in bediening.

Je weet alvast waar ze te vinden.

Greets,

Kenny
    Brianbrothers.

Forum Rechten